Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Студенти другого та третього курсів Інституту цивільної авіації Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба успішно завершили цьогорічну льотну практику і приступили до подальшого навчання за освітньою програмою «Льотна експлуатація повітряних суден».
– З нашими вихованцями працюють найкращі колишні військові льотчики, за плечима яких десятки років практичних польотів, – каже директор Інституту цивільної авіації університету Юрій Шевяков. – Після здобуття первинних знань та навичок студенти допускаються до льотної практики на цивільних аеродромах України.
Так, упродовж квітня-вересня українські студенти та представники інших країн світу разом опановували нові рівні льотної майстерності на базі цивільних авіаційних компаній, розташованих на Київщині та Чернігівщині.
Зокрема, на аеродромі Льотної школи «Кондор» (Київська область) другокурсники успішно пройшли початковий етап підготовки пілотів за програмою PPL(А), що передбачає не менше ніж 45 годин нальоту в кабінах легкомоторних літаків. А третьокурсники навчалися на Київщині за програмою СPL(А) і їхній загальний наліт перетнув відмітку «100 годин».
Тим часом на базі Авіаційної компанії «Чернігівська вища авіаційна школа» середній наліт студентів другого року навчання за програмою PPL(А) склав близько 35 годин. Студенти третього курсу, які виконували польоти на легкомоторних літаках за програмою СPL(А), до своїх льотних книжок записали по 20-25 годин перебування в небі. За словами керівництва інституту, згідно з графіком-календарем навчального процесу факультету авіаційного транспорту на 2021-2022 рік також заплановано проведення льотних практик зі студентами 2-4 курсів.
До речі, для проведення сертифікованої підготовки пілотів відповідно до вимог авіаційних правил України та ІКАО в Інституті працює навчально-тренувальний центр підготовки авіаційного персоналу та льотних екіпажів цивільної авіації. Фахівці цього підрозділу активно використовують методи індивідуального підходу в навчанні. Всі практичні заняття відбуваються в маленьких групах, й акцент ставиться на якість набуття професійних навичок.
Читайте також: Серед випускників Інституту цивільної авіації Харківського національного університету Повітряних Сил – 18 іноземців
Фото з архіву ІЦА ХНУПС
@armyinformcomua
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.
Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.
Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.
Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.
22-річний Михайло підписав «Контракт 18‒24» із 95-ю окремою десантно-штурмовою Поліською бригадою, тому що відчуває відповідальність за друзів, з якими разом вчився у військовому ліцеї.
Бійці підрозділу «Артан» Головного управління розвідки щоночі виконують бойові завдання. не даючи ворогу ані хвилини перепочинку.
від 50000 до 170000 грн
Кривий Ріг
Криворізький РТЦК та СП
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…