Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
Уперше за понад десять років стартував серйозний ремонт злітно-посадкової смуги летовища у Гавришівці, що на Вінниччині. Відповідно, за тривалий термін тут накопичилось чимало проблем, які довгий час стояли «на паузі», адже реконструкція передбачає чималі кошти. І ось у вересні 2021-го на рахунок державного казначейства Вінницької області надійшов перший транш.
Аеродром у Гавришівці — спільного використання, є власністю Міноборони і використовується КП «Аеропорт Вінниця» спільно з бригадою транспортної авіації Повітряних Сил.
Роботи на аеродромі розпочали без зволікань, практично одразу після отримання першого траншу. Наразі на місці активно працює будівельна техніка – відбувається демонтаж плит і фрезерування наявної смуги. Демонтаж обіцяють завершити до кінця цього року. Потім буде нанесено вирівнювальний шар з армуванням стиків по всій смузі. У найближчі місяці планують реконструкцію основної кермової доріжки та перону.
– Головна проблема летовища – недостатня носійна спроможність покриттів злітно-посадкової смуги – обмеження лише до 14 злітно-посадкових операцій на тиждень літаків класу Боїнг 737-800 та Єірбас-320. А ще ‒ застаріле аеродромне обладнання, яке за характеристиками не відповідає сучасним вимогам міжнародних авіакомпаній, – прокоментували у Вінницькій ОДА. – Тому єдиним рішенням є реконструкція аеродрому із заміною всього обладнання. Після виконання робіт злітно-посадкова смуга буде відповідати ІІ категорії посадки ICAO (посадка в умовах обмеженої видимості).
Також у межах проєкту передбачають розширення наявного перону для безпечного розміщення й самостійного маневрування повітряних суден і перонної техніки. Довжина наявної смуги так і залишиться – 2,5 кілометра. А ширина збільшиться з 42 метрів до 48 метрів.
Після закінчення робіт заплановано встановлення світлосигнального обладнання та метеообладнання.
На початок реконструкції аеропорту у Гавришівці в Державному бюджеті передбачили 604,27 мільйона гривень.
Нагадаємо, реконструкція аеродрому проходить у рамках програми «Велике будівництво».
@armyinformcomua
Артилеристи 28-ї окремої механізованої бригади оприлюднили кадри знищення російської піхоти.
Бойовий медик Об’єднаної штурмової бригади Національної поліції України «Лють» здійснив унікальну рятувальну операцію, провівши переливання донорської крові просто на лінії фронту.
Український FPV-безпілотник осідлав пускозаряджальну установку зенітно-ракетного комплексу БУК-М3, проїхав на ній близько 15 кілометрів, після чого самоліквідувався, знищивши ворожу техніку.
Міністр оборони України Денис Шмигаль разом з командою презентували спроможності українського виробництва зброї Премʼєр-міністерці Литви Інзі Ругінене, представникам НАТО та іншим поважним іноземним гостям.
На західному напрямку бійці мобільної вогневої групи 114-ї бригади Повітряного командування «Захід» знищили російський ударний безпілотник типу «Shahed».
52-річний старший солдат Анатолій «Батя», ветеран АТО та батько чотирьох дітей, розповів про свій бойовий шлях, зокрема про ризиковану спецоперацію в Торецьку, де він з кулемета прикривав саперів під час підриву будинку з окупантами, за що згодом отримав орден «За мужність».
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…