Розпочавши службу Україні на посаді командира 1-го Волинського корпусу Армії УНР фаховий військовий зріс до служби у Генеральному штабі Дієвої Армії, а в підсумку обійняв посаду Військового…
Нещодавно українська компанія ABRIS Design Group (виробник безпілотних авіаційних комплексів) продемонструвала свої розробки БПЛА. Технічний директор компанії Вадим Колісніченко розповів кореспондентові АрміяInform про їхні особливості.
Програмне забезпечення БПЛА розробили спеціалісти цього вітчизняного виробника. Ці безпілотники самі планують місії, а операторові потрібно лише вказати тип місії, точку злету й посадки, район, в якому виконуватиметься завдання. Варто додати: під час місії автоматично враховуються дані метеоумов і рельєф місцевості. Це зі свого боку гарантує, що завдання буде виконано правильно.
За БПЛА можна спостерігати на відстані до 40 кілометрів, але це не обов’язково, бо навіть якщо не буде зв’язку, виробник запевняє, апарат все одно повернеться.
Крім того, за словами Вадима Колісніченка, на їхніх БПЛА є спеціалізована парашутна система, яка використовується як для штатного приземлення, так і у разі аварійної ситуації. При цьому вона є абсолютно автономною і спрацює навіть у тому випадку, якщо в літака зникне живлення.
БПЛА від ABRIS Design Group мають високу живучість, адже створені за технологіями великих літаків і можуть експлуатуватися по 400-500 циклів.
— На сьогодні ми представляємо три літаки: Cetus для аерогеодезії, Arrow для розвідки та моніторингу й Iron у варіанті ударного безпілотника, — розповів Вадим Колісніченко.
Варто додати, що ударний безпілотник Iron здатен нести корисний вантаж до трьох кілограмів, боєприпаси можуть бути різними. Виробник звертає увагу на те, що точність навігації цього літака дуже висока, він здатен здійснювати політ на відстань до 90 кілометрів на наднизьких висотах у 10-12 метрів.
Крім того, Iron здатен доставляти вантажі медичного характеру чи бути носієм датчиків для виявлення мін, їхніх координат і подальшого їх розмінування. Важливо, що цей літак побудований не за технологіями дорогих композитних матеріалів, як інші літаки компанії, а з авіаційної тканини та дюралевих труб. Відповідно його собівартість невисока.
Наостанок Вадим Колісніченко додав, що на всіх БПЛА від ABRIS Design Group використовуються безколекторні двигуни «Моторс» німецької компанії «Скорпіон». Ці двигуни надзвичайно надійні. Дуже важливо, що вони розміщені на безпілотниках таким чином, що на них не потрапляє пилюка та бруд під час злету й посадки.
@armyinformcomua
За підсумками зустрічі у Лондоні з учасниками Коаліції охочих Президент України Володимир Зеленський назвав її вже третьою хорошою подією для нашої країни за кілька останніх днів.
Юний воїн бригади «Рубіж» на позивний «Чаті» підписав контракт одразу після досягнення повноліття — щойно російські війська були витіснені з його рідного містечка на Київщині. Тепер він розповів про бойові завдання та специфічні традиції саперів.
Командир бойової обслуги Raven зенітного ракетного полку імені Українських Січових Стрільців, Артем, розповів, як його екіпаж, експериментуючи з озброєнням, знищив уже чотири крилаті та керовані авіаційні ракети, хоча від цієї системи спершу очікували лише боротьби з дронами.
Спільний центр НАТО-Україна з аналізу, підготовки та освіти (JATEC) та Командування Об’єднаних Збройних Сил НАТО з питань трансформації (ACT) провели черговий етап випробувань інноваційного рішення з протидії керованим авіабомбам (КАБ).
Біля узбережжя Краснодарського краю росії у Чорному морі знову зафіксовано масштабне забруднення — понад 900 тонн мазуту, що витекли з затонулих десять місяців тому танкерів. При цьому російська влада ігнорує ліквідацію джерела витоку.
У п’ятницю, 24 жовтня, Президент України Володимир Зеленський провів у Лондоні зустріч з прем’єр-міністром Кіром Стармером.
Розпочавши службу Україні на посаді командира 1-го Волинського корпусу Армії УНР фаховий військовий зріс до служби у Генеральному штабі Дієвої Армії, а в підсумку обійняв посаду Військового…