Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
– Прийшов до будівлі Харківської міськради, щоб відстояти свої, підкреслюю, законні права на безкоштовний і безлімітний проїзд у громадському транспорті. В інших містах України побратими перемогли в цьому питанні. Тож упевнений, що й нам вдасться, – каже учасник антитерористичної операції Олександр Стеценко.
Він разом із десятками інших чоловіків та жінок, що прибули з різних районів області, пришли з плакатами і прапорами патріотичних рухів. Ініціаторами цього зібрання виступили члени Харківської обласної громадської організації «Спілка учасників АТО», об’єднання інвалідів війни та членів загиблих українських воїнів. У соцмережах це зібрання одразу ж охрестили «Проти пільгового Е-тікету».
Варто сказати, що терпець пікетувальників увірвався саме зараз, бо днями в усіх офіційних джерелах повідомили, що з 1 січня 2021-го пільгами в обласному центрі зможуть користуватися лише зареєстровані в Харкові громадяни за допомогою електронного квитка Е-тікет. Причому хтось і з якихось причин встановив місячний ліміт у межах 50 поїздок у метро і стільки ж – у наземному транспорті.
Раніше ветерани війни – харків’яни, могли користуватися міським електротранспортом як за окремим електронним квитком – з обмеженою кількістю поїздок, так і після пред’явлення посвідки учасника бойових дій – без обмежень. Останнє надавало можливість безкоштовно користуватися міським транспортом учасникам бойових дій, які не проживають в обласному центрі.
– Ми вже давно боремося за законні пільги в харківському громадському транспорті, – каже один із керівників Харківської обласної громадської організації «Спілка учасників АТО» Юрій Корсунов. – Ще в 2019-му депутати Харківської міськради попереднього скликання ухвалили це ганебне рішення, відтоді ми в різні способи відстоюємо свої законні права.
Він додав, що таке ставлення місцевих чиновників до пільгових категорій громадян йде всупереч нормам Конституції України й низки законодавчих актів. При цьому учасники АТО/ООС не проти різних реформ у соціальній сфері, але порушувати закони вони нікому не дозволять.
На жаль, до учасників пікету, що відбувся за всіма правилами карантину та з дозволу відповідних органів, так ніхто і не вийшов. Тому Юрій Корсунов сам пішов у кабінети. Пізніше він вийшов до побратимів із певним результатом.
– Ми добилися своєї мети, – радісно повідомив Юрій Корсунов. – Результатом нашої боротьби стала негайна підготовка необхідних розпоряджень з унесення змін до ухвалених раніше міськрадою постанов щодо безоплатного проїзду пільговиків упродовж всього 2021-го. 5 січня наша організаційна група зустрічається з виконувачем обов’язків Харківського міського голови Ігорем Тереховим. Поки ж він пообіцяв: нікого з пільгових категорій громадян не обмежуватимуть. Як буде далі, подивимося. Тож ми виграли одну битву, але попереду чекають інші, як, наприклад: за видачу житла учасникам АТО/ООС, виділення земельних ділянок, створення реабілітаційних центрів тощо.
За словами фахових юристів, питання з пільговим Е-тікетом повністю не розв’язано, а лише відкладено на певний час, як це нещодавно зробили у столиці України. А рішення Харківської міськради № 419/16 та пізніші зміни до нього порушують закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» № 3551-ХІІ від 1993. Адже в правовому акті чітко зазначено, що проїзд для ветерана війни в громадському транспорті має бути безкоштовним на всій території України.
Після завершення пікету учасники заходу узгодили плани подальших дій, якщо місцева влада повернеться до питання пільгового Е-тікету, та обмінялися досвідом «спілкування» з чиновниками у районах Харківщини.
Фото автора
@armyinformcomua
Старший лейтенант Олександр, із позивним «Шева», служить заступником командира танкової роти у 128-й окремій важкій механізованій бригаді «Дике поле».
14-й окремий полк безпілотних авіаційних комплексів (віднедавна розширений до 1 окремого Центру СБС) — з’єднання у складі Сил безпілотних систем ЗСУ, перший та єдиний в світі підрозділ, що виконує спеціальні завдання зі знищення особливо важливих цілей ворога із застосуванням широкої номенклатури безпілотних систем на оперативно-тактичному та стратегічному рівнях.
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.
Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.
Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.
Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.
від 20100 до 120000 грн
Кропивницький, Кіровоградська область
від 50000 до 120000 грн
Київ
66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго
від 21000 до 30000 грн
Білгород-Дністровський
Державна прикордонна служба України
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…