Про одну з моделей повітряних суден, що були перетворені на брухт на ворожих летовищах у перший день нинішнього літа, — літак далекого радіолокаційного виявлення та управління А-50,…
Система протиповітряної та протиракетної оборони від турецьких оборонних фірм ASELSAN і ROKETSAN HİSAR-O завершила фінальні кваліфікаційні випробування і передається для серійного виробництва.
Як поінформували автори порталу Turkish Defence Agency, ця система була повністю розроблена власними силами, щоб підняти можливості протиповітряної оборони Туреччини на новий рівень, повідомляє АрміяInform.
Халук Гьоргюн, міністр оборонної промисловості (SSB), поділився новиною в соціальних мережах, підкресливши виняткову точність системи в перехопленні цілей на достатньо великій відстані та значній висоті.
«Результати продемонстрували технологічну зрілість HİSAR-O та ефективність виробничих процесів Туреччини. ASELSAN і ROKETSAN у співпраці з місцевими субпідрядниками відіграють центральну роль у постачанні конкурентоспроможних систем захисту», — наголосив турецький чиновник.
HİSAR-O — це система протиповітряної оборони малої дальності, призначена для протидії широкому спектру загроз, включаючи літаки, гелікоптери, безпілотники, крилаті ракети та набої класу «повітря — земля». Вона має радіус дії 25 км і може перехоплювати цілі на висоті понад 15 км, використовуючи ракети, оснащені радіолокатором та інфрачервоним (IIR) наведенням.
Її комплектація включає центр управління вогнем, РЛС, три пускові установки ракет, оптико-електронну систему, транспортно-перевантажувальний блок. Ця модульна архітектура в поєднанні з можливістю залучення до ураження цілей на 360° за допомогою вертикальних пускових установок забезпечує робочу гнучкість.
Як стверджують аналітики нідерландського порталу дослідження оборонних технологій Army Recognition (AR), система включає передові технології, такі як навігація на середині курсу через канали передачі даних і дистанційне керування за допомогою дротового або бездротового зв’язку.
Вона сумісна з Link 1,11B і 16, тактичними лініями передачі даних, працюючи в рамках відкритої архітектури, що дозволяє інтегрувати технології майбутнього. Інтегровані системи тестування та моделювання забезпечують ефективне обслуговування та високу експлуатаційну готовність, відповідаючи вимогам сучасних сценаріїв ППО.
У процесі розробки HİSAR-O дотримувався системний підхід. Після проєктування та кваліфікаційних випробувань прототипи проходять приймальні тести. Атестація виробничої лінії та етапи пілотного випуску забезпечують сумісність проєкту з вимогами великомасштабного виробництва.
Ці суворі процеси зменшують ризики та забезпечують дотримання бюджетів і термінів. Крім того, тестування партії під час виробництва забезпечує постійну якість і включає зворотний зв’язок на місці для потенційних коригувань.
У порівнянні з такими системами, як американська Patriot або російська С-400, HİSAR-O пропонує проміжне рішення. Маючи запас ураження цілей у 25 км, вона має менший радіус, ніж Patriot (160 км) або S-400 (400 км), але забезпечує чудову мобільність завдяки інтеграції на шасі вантажівки Mercedes-Benz 6×6.
Ця мобільність, за інформацією експертів порталу AR, у поєднанні з простішим матеріально-технічним забезпеченням робить турецький комплекс ППО добре придатним для тактичних і оперативних потреб Збройних сил Туреччини, на відміну від складніших вимог до розгортання свого часу придбаного нею в росії комплексу С-400.
Перехід до масового виробництва HİSAR-O демонструє здатність Туреччини самостійно розробляти та виготовляти передові системи захисту. Зміцнюючи стратегічний потенціал турецьких Збройних сил, одночасно зменшуючи залежність від іноземних постачальників, HİSAR-O робить значний внесок в оборонну автономію країни.
Це досягнення також підкреслює зростаючу конкурентоспроможність оборонної промисловості Туреччини на світовій арені.
Випробування комплексу ППО HİSAR-O. Відео: ASELSAN
@armyinformcomua
Верховна Рада підтримала законопроєкт про створення Єдиного державного реєстру військовослужбовців, який, за словами Міністра оборони Рустема Умєрова, є важливим кроком до сучасної системи обліку.
Агентів оперативно-бойової групи російського гру, які підірвали автомобіль з військовослужбовцем ЗСУ влітку 2024 року, засудили до 15 років позбавлення волі з конфіскацією майна.
Спроба російського окупанта збити український FPV-дрон з автомата завершилася для нього фатально: як зазначили у 152-й омбр.
На Покровському напрямку пілоти бригади «Червона Калина» завдяки новим далекобійним дронам «ДАРТС» завдають неочікуваних ударів по тилах, логістиці та зброї окупантів.
Координаційний штаб спільно з громадським рухом «Жіноча Сила України» та за підтримки Міжнародного комітету Червоного Хреста розробили спеціальний буклет-навігатор для родин військовослужбовців, які зникли безвісти або перебувають у полоні.
Провести 45 діб на «нулі», отримати поранення і гасити палаючий бліндаж під ворожим вогнем з 20 метрів — це лише частина випробувань, які витримав нацгвардієць Іван на Покровському напрямку, утримуючи позицію удвох з побратимом.
від 30000 до 80000 грн
Бобровиця
1 відділ Ніжинського РТЦК та СП
від 50000 до 120000 грн
Київ
66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго
Про одну з моделей повітряних суден, що були перетворені на брухт на ворожих летовищах у перший день нинішнього літа, — літак далекого радіолокаційного виявлення та управління А-50,…