Про одну з моделей повітряних суден, що були перетворені на брухт на ворожих летовищах у перший день нинішнього літа, — літак далекого радіолокаційного виявлення та управління А-50,…
Airbus Helicopters продемонстрував вертоліт Racer, який здатний літати зі швидкістю понад 400 км/год.
Як заявляє офіційний портал авіабудівника, європейська компанія Airbus Helicopters провела перший тестовий політ розробленого нею прототипу високошвидкісного гелікоптера RACER (Rapid And Cost-Effective Rotorcraft), повідомляє АрміяInform.
Перший політ RACER провели на території Франції, він тривав близько 30 хвилин. Під час льотних випробувань інженери Airbus здійcнили оцінку базових можливостей літального апарату.
“Ця важлива віха запускає льотну кампанію, яка ще триватиме і буде спрямована на поступове розкриття потенціалу літального апарату та демонстрацію його високошвидкісних можливостей”, — йдеться у заяві компанії.
Як зазначають авіабудівники, вертоліт Airbus Helicopters RACER розроблений у рамках проєкту European Research Clean Sky 2.
Попри те, що RACER виглядає як звичайний вертоліт, його аеродинаміка оптимізована для високих дозвукових швидкостей. Рух вперед забезпечується двома двигунами, що штовхають, встановленими на коробчатих крилах, які забезпечують підйомну силу при польоті на 50% швидше, ніж звичайні схожі машини.
«RACER є чудовим прикладом рівня інновацій, якого можна досягти, коли європейські партнери єднаються. Цей перший політ — момент гордості для Airbus Helicopters та для наших 40 партнерів у 13 країнах», — сказав Бруно Евен, генеральний директор Airbus Helicopters.
У цьому, здавалось би, цивільному проєкті слід розглядати й військову перспективу: RACER мітить у гелікоптери-розвідники. Адже найшвидший у світі гелікоптер може надійти на озброєння американської армії. Як повідомляв ще п’ять років тому портал The Drive, компанія Airbus Helicopters офіційно оголосила про свою участь у програмі Future Attack Reconnaissance Aircraft (FARA), яка є частиною проєкту Future Vertical Lift (FVL).
Розвідувально-ударний гелікоптер майбутнього має не просто стати заміною OH-58 Kiowa, а зробити революцію в галузі авіації. Так, вимоги програми включають швидкісні характеристики, поки доступні тільки конвертопланам, а також дослідним розробкам гелікоптерів.
Тим часом RACER також націлений на зниження витрат палива приблизно на 20% порівняно з вертольотами поточного покоління того ж класу завдяки аеродинамічній оптимізації та інноваційній силовій установці з економічним режимом.
Гібридно-електрична система екорежиму, розроблена спільно з Safran Helicopter Engines, дозволяє призупиняти роботу одного з двох двигунів Aneto-1X під час крейсерського польоту, сприяючи скороченню викидів CO2. RACER також прагне продемонструвати, як його конкретна архітектура може сприяти зниженню акустичного впливу під час експлуатації.
RACER побудований на аеродинамічній конфігурації, перевіреній на демонстраторі технологій Airbus Helicopters X3, який ще в 2013 році побив рекорд швидкості, розігнавшись аж до 472 км/год.
У той час як метою X3 була перевірка складової архітектури, що поєднує нерухомі крила для енергоефективної підйомної сили, бічні несучі гвинти для енергоефективної тяги і гвинт, що забезпечує енергоефективний політ вертикального зльоту та посадки, RACER прагне запропонувати розширені можливості для певних завдань, для яких висока швидкість може бути реальною перевагою.
Airbus Helicopters має намір проводити випробування RACER протягом найближчих двох років. За цей час компанія планує збільшити максимальну швидкість гелікоптера та доопрацювати його конструкцію.
Як зазначають експерти французького порталу Meta-defense, два американські виробники гелікоптерів, Sikorsky і Bell, які брали участь у програмі армії США FLRAA (Future Long-Range Assault Aircraft), вже позиціонують себе в Європі для проєкту НАТО NGRC («Потенціал гвинтокрилих ЛА наступного покоління»).
«Однак Airbus Helicopters RACER, який здійснив свій перший політ кілька днів тому, безумовно, має всі аргументи для перемоги у цьому змаганні завдяки приголомшливо ефективному технологічному підходу», — вважають дослідники профільного ринку.
Перший тестовий політ прототипу високошвидкісного гелікоптера RACER. Відео: MechDesignTV
@armyinformcomua
У день, коли країна святкувала Незалежність, він прийшов до ТЦК. А вже за кілька місяців самотужки рятував побратимів під вогнем у згорілому бліндажі. Це історія стрільця-санітара «Матроса» з 100-ї окремої механізованої бригади.
Спецпризначенці 3-го окремого загону ЦСП «Омега» пройшли курс висотно-штурмової підготовки, під час якого відпрацювали сценарії звільнення захоплених будівель, порятунку заручників та знешкодження злочинців.
Нацгвардієць Сергій Штапура увійшов в історію, ставши першим українським військовим, який здійснив церемоніальну першу подачу перед матчем Головної ліги бейсболу (MLB) у США.
Під Покровськом спроба маневру російського окупанта на мотоциклі завершилася контактом з невибуховими загородженнями, які встановила 70 Окрема бригада підтримки.
Російський загарбник настільки невдало вибрав момент, щоб виповзти зі свого укриття, що одразу став здобиччю українського бомбера.
Президент України Володимир Зеленський повідомив, що за результатами його зустрічі з Прем’єр-міністром Канади Марком Карні Україна отримає понад 4 мільярди доларів нової військової та фінансової допомоги.
від 25000 до 55000 грн
Харків
151 навчальний центр ЗСУ
Про одну з моделей повітряних суден, що були перетворені на брухт на ворожих летовищах у перший день нинішнього літа, — літак далекого радіолокаційного виявлення та управління А-50,…