ТЕМИ
#ТЕРОБОРОНА #СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Фінансова підтримка ветеранського бізнесу: кому виплатять допомогу

Прочитаєте за: 4 хв. 10 Червня 2022, 14:54 107

Український ветеранський фонд 30 травня запустив проєкт із мікрофінансування ветеранського бізнесу та членів їхніх родин.

Довідково. Український ветеранський фонд — це державна установа, яка діє при Міністерстві у справах ветеранів України, завданням якої є збільшення спроможності держави з реалізації ветеранської політики.

− До широкомасштабного наступу росії Український ветеранський фонд розробляв великі стратегічні програми. Однак нині ми зрозуміли, що потрібні конкретні швидкі рішення, — підкреслила міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна. — Багато родин наших ветеранів переселились в інше місце проживання, не маючи відповідних інструментів для того, щоб працевлаштуватись або відновити власну справу. Тому ми започаткували програму з мікрофінансування ветеранського бізнесу, завдяки якій ветерани та члени їхніх родин можуть отримати до 20 тисяч гривень на придбання будь-якого обладнання для ведення власної справи.

Як повідомили у Фонді, бюджет на виплату допомоги становить 10 млн грн. За умови правильно оформлених документів, ветерани зможуть отримати кошти протягом 10 днів. Здійснювати виплату будуть до закінчення воєнного стану і виключно за витрати, здійснені після 24 лютого 2022 року.

За умови правильно оформлених документів, ветерани зможуть отримати кошти протягом 10 днів.

Як отримати допомогу?

Для цього обов’язково необхідно:

1. Подати такі документи:

  • сканкопію паспорта заявника з реєстрацією місця проживання;
  • сканкопію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • сканкопію виписки чи витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб − підприємців та громадських формувань чи самозайняту особу;
  • сканкопію підтвердження статусу ветерана, а саме: посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни та члена сім’ї ветерана війни;
  • сканкопії документів, що підтверджують витрати, здійснені після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів (чек або видаткова накладна).

2. Надіслати свою заявку з документами через аплікаційну форму на сайті в розділі «Мікрофінансування бізнесу».

3. Отримати відповідь від Фонду після перевірки пакету документів.

4. Після схвалення − отримати кошти.

Найчастіше запитують…

У Фонді відповіли на запитання, які виникають під час оформлення документів:

− Я учасник бойових дій, маю ветеранський бізнес. Хочу подати заявку на отримання коштів, але я не є внутрішньо переміщеною особою. Мені виплатять допомогу?

− Ні. Взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є обов’язковим.

− За яких умов члени родини ветерана можуть отримати допомогу? Чи може отримати кошти ветеран, який наразі не служить?

− Подати заявку та отримати відшкодування від держави членам родини можна за декілька умов: обов’язкової реєстрації ФОП або самозайнятої особи; реєстрації ВПО, а також надання документів, що підтверджують родинні звʼязки.

Довідково. Отримати мікроґрант можуть найближчі члени родини ветерана — батьки, дружина, діти — які зареєстровані як фізична особа-підприємець або самозайнята особа, та мають статус внутрішньо переміщеної особи в межах України.

Також цією можливістю можуть скористатися ветерани, які наразі не служать.

− Чи можу я витрати допомогу на оплату оренди або послуг?

− Ні. Фонд відшкодовує витрати лише на закупівлю товарів. Крім того, видатки мають відповідати КВЕДам вашої діяльності.

− Я придбав обладнання для СТО, яку перевіз із Бахмута до Коломиї. Витрати становили 100 тисяч грн. Як документально підтвердити часткове відшкодування цієї закупівлі?

− Якщо після 24 лютого ви змінили місце проживання та придбали обладнання, техніку, товари для подальшого ведення бізнесу, Фонд відшкодує витрати в розмірі лише до 20 тис. грн за умови правильно поданої заявки, а також за наявності чеків або накладних, на яких чітко видно дату здійснення покупки та найменування придбаного товару.

− До широкомасштабного вторгнення рф в Україну в мене був ветеранський бізнес. Я вступив до лав ЗСУ, не маю довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Як отримати допомогу?

− Заявником може бути сам ветеран, який на сьогодні не воює, оскільки відповідно до законодавства України військову службу не можна поєднувати з підприємницькою діяльністю. Оформити допомогу можуть члени його сім’ї, які є ФОП або самозайнятими особами.

Ветерану або ветеранці, які наразі не є у складі ЗСУ, потрібно подати копію одного з таких документів:

  • посвідчення учасника бойових дій;
  • посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни;
  • посвідчення учасника війни.

Якщо заяву подає дружина або чоловік ветерана або ветеранки, слід додати копію свідоцтва про одруження.

 

Якщо подається дитина ветерана або ветерани, додається копія документа, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни.

Якщо заяву подає «цивільний» чоловік або «цивільна» дружина ветерана або ветеранки, треба додати копію відповідного рішення суду, яким встановлено факт проживання однією сім’єю.

− Мій чоловік − ветеран, має ФОП. Чи можна мені оформити допомогу через його бізнес?

− На жаль, ні, адже заява підписується електронним цифровим підписом саме тієї особи, яка є власником.

− ФОП я відкрила у червні, а компʼютер купила у березні. Відшкодують витрати?

− Ні. Ви маєте спершу розпочати підприємницьку діяльність, відкривши ФОП, а потім закупити все необхідне для роботи і саме ті товари, що відповідатимуть КВЕДам вашої діяльності.

Якщо під час заповнення аплікаційної форми в заявників виникатимуть запитання − надсилайте їх на офіційну пошту УВФ: [email protected]

9
1

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram

Захищаємо світ

00
00
00
rss.feed, Публікації, Соціальний захист