Палата представників США на чолі зі спікером Джонсоном багато місяців до цього її блокувала, проте, зрештою, 20 квітня таки ухвалила довгоочікуване рішення. Тепер, після розгляду…
Закриття американських портів для російських суден — це накладання санкцій майже на всі товари, які імпортуються морським транспортом із держави-агресора до США. Отже, вже у травні ми спостерігатимемо другу хвилю різкого падіння завантаженості морських портів окупанта, що безумовно сигналізуватиме про збільшення масштабу проблем для макроекономіки ворога.
Орієнтовно, у квітні 2022 року градієнт падіння обсягів відвантаження через порти та залізницю окупанта складатиме щонайменше 30%, у порівнянні з березнем 2021 року. У наступних місяцях відвантаження буде лише зменшуватись, а відсутність потужностей для перевалки та зберігання цих товарів спонукатимуть агресора зупиняти виробництва.
Найбільше зменшиться відвантаження вугілля, нафти та нафтопродуктів, які становлять 80% або 50 млн тонн/місяць від усіх морських вантажів. Також впаде товарно-транспортна робота з відправки міндобрив, чорних металів та руди.
Водночас залізничний транспорт агресора буде працювати на поповнення власних запасів на внутрішніх складах та відвантаження товарів на експорт у країни азійсько-тихоокеанського регіону. Це своєю чергою призведе до надлишку транспортних потужностей у європейській частині держави-окупанта та зменшить швидкість руху ешелонів на сході.
Перша хвиля падіння завантаженості морських портів та залізничного транспорту була зафіксована у березні, тоді відбулось зменшення руху вантажів на 9% та 2% стосовно березня 2021 року. Такий тренд також був характерний і для квітня, наприклад, з 8 до 15 квітня у всіх портах агресора спостерігалось зменшення відвантаження нафти: 18% — у Балтійському морі; 59% — у Чорному морі; 15% — Арктичному регіоні; 17% — у Тихоокеанському регіоні.
Враховуючи, що росія як держава-окупант має найменші за потужністю нафтові сховища (9,7 млн кубометрів — агресор; 130 млн кубометрів — Китай; 220 млн кубометрів — США) — це незворотно призведе до консервації свердловин та часткової зупинки нафтопереробних потужностей у рф.
Загалом, введення заборони на вхід російських суден до морських портів, — найшвидший та дієвий спосіб ввести економічні обмеження щодо агресора, який здійснив злочини проти людства.
Іншими словами — це своєрідна золота санкція, яку мають проголосити всі інші цивілізовані держави.
Речник Командування Повітряних Сил Збройних Сил України майор Ілля Євлаш висловив сподівання, що Україна таки отримає від партнерів крилаті ракети Taurus.
Протягом доби авіація Сил оборони завдала ударів по 11 районах зосередження особового складу противника.
Українська та португальська сторони розпочали роботу над проєктом двосторонньої безпекової угоди й узгодили графік подальших переговорів.
Українські морські піхотинці Олексій Руденко з Військової академії в Одесі та Георгій Рошка з 36-ї окремої бригади морської піхоти імені контрадмірала Михайла Білинського виступили на Лондонському марафоні.
Кабінет Міністрів України запровадив видачу паспортів громадянина України або паспортів для виїзду за кордон для чоловіків віком від 18 до 60 років лише на території України.
Український військовослужбовець зумів збити з переносного зенітного ракетного комплексу дві російські крилаті ракети.
Захищаємо світ
Палата представників США на чолі зі спікером Джонсоном багато місяців до цього її блокувала, проте, зрештою, 20 квітня таки ухвалила довгоочікуване рішення. Тепер, після розгляду…