ТЕМИ
#ТЕРОБОРОНА #СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Брендування та промоція цінностей: підсумки євроінтеграції від проєкту EUКраїна за 2021 рік

Прочитаєте за: 4 хв. 28 Грудня 2021, 17:40 18

Європейська інтеграція належить до ключових пріоритетів України, яка у 2014 році підписала угоду про Асоціацію з ЄС. А вже 2019 року членство в ЄС і НАТО було закріплено на конституційному рівні. Через це важливо розповідати суспільству про переваги євроінтеграції та яким чином це вплине на роботу та повсякденне життя українців. Пропонуємо огляд головних ініціатив, які були реалізовані проєктом EUКраїна за 2021 рік.

Сам по собі процес європейської інтеграції України координується Офісом Віцепрем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. З червня 2020 року вищевказану посаду посідає Ольга Стефанішина.

А в грудні 2020-го було створено кампанію EUКраїна, яка на рівні комунікацій працює з реалізацією євроінтеграції як на національному рівні, так і в регіонах. Усе це було створено з ініціативи Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ольги Стефанішиної, за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проєкту ЄС Association4U.

У 2021 році під егідою кампанії EUKраїна було реалізовано значну кількість вагомих проєктів, які наближають нашу країну до Євросоюзу. Насамперед парасолька EUKраїна була використана для брендування всієї комунікаційної діяльності основних бенефіціарів з європейської інтеграції. Мова йде про брендування таких проєктів, як День Європи (15 травня), а також брендування офісів євроінтеграції у Херсоні та Дніпрі.

Варто відзначити, що багато державних органів використовували парасольку для брендування власної діяльності з питань європейської інтеграції. Найактивнішими серед інституцій були Міністерство юстиції та Державна служба якості освіти.

Згадану концепцію також використовували інші партнери, зокрема Internews Україна, які реалізували свою кампанію про «Цінності через історії».

Підпроєкт кампанії EUКраїна «Цінності через історії» продемонстрував у який спосіб українці з різних регіонів втілюють європейські цінності у своєму житті, у приватних та громадських ініціативах. Конкретніше — це 38 життєвих історій про людей, які власними зусиллями наближують Україну до ЄС. Загальне охоплення аудиторії склало 761 тисячу осіб.

У листопаді 2021 року Держкомтелерадіо реалізовувало кампанію EUKраїна офлайн ЗМІ: на телебаченні, радіо, зовнішній і внутрішній рекламі, та в діджитал месенджерах. Начальник управління з питань телебачення і радіомовлення, європейської та євроатлантичної інтеграції Держкомтелерадіо Олександр Ободович відзначив роль кампанії у процесах євроінтеграції.

«Тішить те, що нарешті, починаючи з 2018 року, маємо синергію між урядом, медіа та профільними громадськими організаціями стосовно розуміння важливості консолідації зусиль навколо теми «прищеплення європейських цінностей» і європейської самоідентифікації. Завдяки спільним зусиллям процес євроінтеграції перетворився зі слів і гучних гасел на бордах на свідомий і послідовний процес ефективної комунікації зрозумілою мовою наочного поступу нашої країни на шляху до ЄС, тих здобутків, які кожен із нас може відчувати на собі щодня», — підкреслив Олександр Ободович.

Найбільш масштабним проєктом, реалізованим під егідою EUКраїна, можна вважати другу державну комунікаційну кампанію, яка відбувалася впродовж 1-30 листопада 2021 року. Завдяки цьому 15 мільйонів українців зуміли дізнатися про здобутки процесів євроінтеграції нашої держави, а також цінності ЄС.

Цього року було вручено 3 відзнаки ЗІРКА EUКРАЇНА. Остання заохочує державні органи влади, які взяли участь у комунікаційній кампанії EUКРАЇНА.

Ціль нагороди полягає в тому, щоб віддячити найбільш активні держоргани, заохотити їх за старанність та мотивувати інших долучатися до кампанії та створювати свої серії матеріалів.

За сприяння урядової кампанії EUКраїна було створено 27 відеороликів про втілення євроінтеграційних цінностей у життя українців по всій Україні в форматі марафону #миEUKраїна. Комунікаційною метою проєкту було підвищення обізнаності та стимулювання українців слідувати 6 засадничим цінностям ЄС через приклади поведінки українців.

У коментарі АрміяInform було відзначено, що кампанія EUКраїна отримала понад 100 повідомлень від 35 державних органів, охоплено 9,7 мільйона унікальних контактів у діджитал, а також 807 тисяч контактів за результатами кампанії на підтримку днів Європи в Україні. Так само кампанія сприяла відкриттю євроінтеграційних офісів в Україні в Полтавській та Хмельницькій області.

Окремо необхідно відзначити проведення національного дослідження сприйняття цінностей Європейського Союзу. Продовжилася підтримка діджитал промо в рамках проєкту InnolabEU.

Головними партнерами кампанії EUКраїна у 2021 році виступили Міжнародний фонд «Відродження», Internews Україна та Ukraine World.

18

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram

Захищаємо світ

00
00
00
rss.feed, Новини світу та України