Саме цей бомбардувальник є носієм ракет типу Х-22, якими країна 404 постійно обстрілює Україну. Традиційно, АрміяInform дізналася, як на болотах…
АрміяInform продовжує розповідати про зразки озброєння та військової техніки, які підсилили наше військо за роки незалежності України. Цього разу читайте про високотехнологічний військово-транспортний літак, санітарно-евакуаційну машину зі збільшеними розмірами медичного відділення, український аналог кулемета Калашникова та РЛС, що виявляє об’єкти в умовах повної відсутності оптичної видимості.
Середній військово-транспортний літак короткого зльоту й посадки Ан-70 прийнятий на озброєння українського війська 2015 року. Цей літак став справжнім високотехнологічним проєктом, який значно випередив свій час. Він поєднав у собі найвищі надбання антоновської школи створення транспортних літаків, і за своїми характеристиками є неперевершеним.
Ан-70 — десантно-транспортний засіб транспортної авіації Збройних Сил України, призначений для висадки парашутним або посадковим способом повітряних десантів, перевезення в повітряному просторі військ і матеріальних засобів, забезпечення маневру і бойових дій військ та виконання спеціальних завдань.
Довжина військово-транспортного літака — близько 40,5 м, розмах крила — близько 44 м, висота — близько 16,5 м. Маса порожнього літака — 74 тонни. При цьому він здатний перевозити до 47 тонн вантажу в режимі звичайного зльоту та приземлення і 20 тонн за короткого зльоту та приземлення на висоті до 12 кілометрів зі швидкістю до 750 кілометрів за годину. Чотири двигуни Д-27 зі співвісними гвинтовентиляторами СВ-27 забезпечують високу крейсерську швидкість, економлячи 20-30% палива, порівняно із сучасними літаками з турбореактивними двигунами.
Ан-70 має унікальну для літаків свого класу здатність злітати та приземлюватися з коротких, а також необладнаних злітно-посадкових смуг. Потрібна довжина злітно-посадкової смуги для режимів звичайного зльоту та приземлення Ан-70 становить 1900 метрів, короткого — 790 метрів, що взагалі недосяжно для існуючих «транспортників».
Максимальна дальність польоту Ан-70 без вантажу — 7800 кілометрів. Практична дальність польоту в режимі короткого зльоту та приземлення з вантажем 20 тонн — 3 тис. кілометрів. Об’єм вантажної кабіни Ан-70 становить 400 куб. метрів. У ній можна перевозити до 300 бійців зі зброєю або до 206 поранених.
Конструкція літака дозволяє розміщувати у вантажній кабіні у два ряди до 20 одиниць основних видів озброєння та військової техніки Збройних Сил України, десантувати до 110 військовослужбовців або моновантаж вагою до 15 тонн. Екіпаж літака — 5 осіб.
Термін служби Ан-70 — 15 тис. льотних годин, 7 тис. польотів або 30 років відповідно. Гарантійний ресурс літака — 3 тис. льотних годин, 1500 польотів, 10 років експлуатації. Гарантійний термін експлуатації Ан-70 розраховується з часу введення його в експлуатацію і становить не менш як 3 роки. Гарантійне напрацювання — не менше ніж 500 льотних годин або 300 приземлень.
Броньовану санітарно-евакуаційну машину БММ-4С прийняли на озброєння вітчизняного війська 2016 року. Вона є колісною машиною з протикульовим бронюванням, що відрізняється збільшеними розмірами медичного відділення і зберігає основні особливості конструкції існуючого серійного бронетранспортера БТР-4.
Форма корпусу бронетранспортера була частково збережена, але при цьому доповнена та перероблена. Замість стандартного корпусу десантного відділення у БММ-4С використано нову надбудову. Зверху медичне відділення прикрите горизонтальним дахом із люками. Кормовий лист надбудови має великий отвір для встановлення апарелі.
У моторному відсіку, що розташовується за відділенням управління, розміщений трициліндровий багатопаливний двигун ЗТД-3 рідинного охолодження, що розвиває потужність до 500 к.с. Із двигуном сполучається автоматична гідромеханічна трансмісія, що забезпечує видачу крутного моменту на всі вісім коліс або на два кормові водометні рушії.
Для більшої зручності завантаження поранених оновлений корпус отримав кормову апарель, що опускається, з механічними приводами. Цей агрегат значно полегшує завантаження лежачих поранених на ношах та розміщення сидячих. На випадок поломки приводів або інших несправностей в апарелі є звичайні двері. Ті, хто перебувають у медичному відділенні, мають можливість спостереження за навколишньою обстановкою. Для цього у бортах відділення є по одному вікну з бронесклом невеликого розміру.
Розміри медичного відділення дозволяють одночасно евакуювати до чотирьох лежачих поранених на ношах або до 10 осіб, здатних сидіти. Для їхнього розміщення по бортах передбачені складні сидіння. Медичне відділення оснащене контейнерами для перев’язувальних матеріалів, медикаментами, а також деякою спеціальною апаратурою: дихальним апаратом, дефібрилятором та іншими приладами.
Довжина БММ-4С становить 7,7 м, ширина — 2,9 м, висота — менше ніж 3 м. Цікаво, що застосування нової кормової надбудови не призвело до значного зростання висоти порівняно зі звичайним бронетранспортером, який несе серійний бойовий модуль. Бойова маса — трохи більше як 20 тонн.
Максимальна швидкість на шосе сягає 110 км/год, запас ходу — 690 км. Машина може долати підйоми, стінки та траншеї. Герметичний корпус дозволяє перетинати водні перешкоди вплав. Для цього відбувається підйом носового хвилеподібного щитка і в роботу вмикаються водометні рушії. Швидкість на воді досягає 6-8 км/год.
Єдиний піхотний кулемет Маяк КМ-7,62 прийняли на озброєння українського війська у 2016 році. Він є аналогом кулемета Калашникова модернізованого, але при цьому важить на 1,5 кг менше. Призначений для знищення живої сили противника і його технічних засобів, а також для ураження повітряних цілей.
Кулемет КМ-7,62 може вести вогонь як з двоногої складаної вперед сошки, так і з триноги Степанова. Автоматика працює на системі відводу порохових газів із каналу ствола з довгим ходом газового поршня. Газовідвідний механізм розташований під стволом. Замикання каналу ствола відбувається за допомогою поворотного затвору. Стрільба ведеться з відкритого затвору лише чергами.
Подача патронів двоступенева. Під час відкату рами затвора назад витягується патрон із стрічки і опускається на лінію досилання. Під час накату рами затвора під дією поворотної пружини патрон досилається в патронник. Під час стрільби з триноги коробка кріпиться з правого боку і патрони подаються справа наліво. Коробка може кріпиться до ноги триноги, що дозволяє маневрувати з кулеметом на полі бою однією людиною без перезарядки зброї. Під час стрільби з сошок патронна коробка кріпиться під ствольною коробкою, а патрони подаються зліва направо.
Загальна довжина кулемета — 1173 мм, калібр — 7,62×54 мм, довжина ствола — 645 мм, маса без набоїв — 9 кг, маса триноги — 4,5 кг, початкова швидкість польоту кулі — 825 м/с, прицільна дальність — 1500 м, скорострільність — 650 пострілів за хвилину.
Радіолокаційна станція 112L1 «Барсук-А» прийнята на озброєння вітчизняного війська у 2016 році. До речі, радари міліметрового діапазону «Барсук-А» та «Лис-2М» нині є найменшими за габаритами у світі РЛС автоматичного виявлення наземних, повітряних малошвидкісних або надводних об’єктів, що рухаються у ближній зоні в умовах повної відсутності оптичної видимості — туману або диму.
«Барсук-А» використовується для розвідки наземних і надводних цілей ближньої зони. Ця РЛС встановлюється на поворотному пристрої з дистанційним управлінням за азимутом і кутом місцевості, що забезпечує надійну охорону заданого об’єкта або території. Необхідна інформація передається по інтерфейсу на відстань до 1 кілометра. Основними плюсами цієї станції є можливість колірного кодування цілей із присвоєнням кожній номера, введення цифрової карти місцевості, формування контрольних рубежів і заборонених зон, можливість документування інформації. Варто додати, що під час виявлення порушника РЛС «Барсук-А» автоматично видає звуковий сигнал тривоги на центральний пульт охорони.
На цій радіолокаційній станції є можливість встановлювати зони підвищеної уваги. Тобто «Барсук-А» концентрує максимальну увагу на підступах до військового об’єкта і на найбільш імовірних ділянках проникнення ворога. Проте це не означає, що решта площини не відслідковуватиметься, просто ретельніше досліджуватимуться визначені зони.
Як тільки людина або техніка з’являються у зоні відповідальності РЛС «Барсук-А», то на моніторі миттєво відображаються позначки цілей. При цьому дані про них автоматично заносяться в формуляр із зазначенням їхнього номера, дальності, азимута і ознаки (людина чи транспорт) з прив’язкою до карти місцевості. Усе це супроводжується звуковим сигналом.
(Далі буде…)
Січеславські десантники знищили два російських танки з 200 метрів у прямому танковому бою.
У вечірньому стрімі Армія TV ведучі обговорили оперативну обстановку з Авдіївського напрямку з військовослужбовцем окремої єгерської бригади імені Олекси Довбуша на псевдо «Італієць».
Україна зараз життєво потребує засобів для захисту цивільного населення від ракетних ударів та атак російських безпілотників.
Близько години тому армія рф з тимчасово окупованого лівого берега обстріляла передмістя Херсона.
Збройні сили Королівства Данія продовжують брати участь у багатонаціональній навчальній операції ІНТЕРФЛЕКС з базової загальновійськової підготовки Збройних Сил України на території Великої Британії. Це дієвий внесок на підтримку України.
Державному оператору тилу (DOT) вдалося заощадити понад 30 мільйонів гривень на закупівлі для Збройних Сил України дизельного палива.
Захищаємо світ
від 20000 до 120000 грн
Миколаїв
4 відділ Чортківського РТЦК ТА СП ( м.Заліщики )
Саме цей бомбардувальник є носієм ракет типу Х-22, якими країна 404 постійно обстрілює Україну. Традиційно, АрміяInform дізналася, як на болотах…