ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

70 тисяч звернень громадян на рік отримує Міноборони. На всі ці звернення ми відповідаємо — Ганна Маляр

Прочитаєте за: < 1 хв. 12 Жовтня 2021, 16:23

Сьогодні Міністерство оборони проводить пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України, де в режимі реального часу колектив фахівців відповідає на звернення громадян.

Про це інформує заступниця Міністра оборони України Ганна Маляр.

«Але насправді ми це робимо щодня. Не буду вас перевантажувати цифрами, назву лише одну — майже 70 тисяч звернень громадян на рік отримує Міноборони. На всі ці звернення ми відповідаємо.

Сьогодні дуже просто звернутися до Міноборони зі зверненням — ми постійно на зв’язку. Правильніше навіть сказати: ми постійно на всіх каналах зв’язку, бо їх багато», — наголосила Ганна Маляр.

За словами заступниці Міністра оборони України, звернення до оборонного відомства надходять:

  • поштою;
  • електронною поштою;
  • через Урядову гарячу лінію;
  • call-центр Міноборони;
  • call-центр Генерального штабу;
  • телефон довіри громадської приймальні МОУ;
  • пряму телефонну лінію КМУ;
  • через регіональні громадські приймальні МОУ;
  • через спеціалізовані гарячі лінії структурних підрозділів МОУ та ЗСУ;
  • під час особистого приймання громадян.

«Міноборони не лише відповідає на десятки тисяч звернень, а й постійно аналізує та систематизує їх. Аналіз лягає в основу вдосконалення роботи зі зверненнями та ухвалення системних рішень з окремих проблем», — наголосила Ганна Маляр.

4
2
Читайте нас у Facebook