Чому ворог зосереджується саме тут? На це питання відповів військовий експерт Петро Черник. «Курський напрямок — це питання їхнього (рф — ред.) престижу, тому що от уже…
Про продукцію, новітні розробки й перспективи розвитку київського НТК «Електронприлад» (входить до ГС «Ліга оборонних підприємств України») кореспондент АрміяInform говорив з головним конструктором підприємства Дмитром Мацюком.
НТК «Електронприлад» бере активну участь у модернізації авіації Повітряних Сил ЗСУ. Сучасними приладами оснащують модернізовані літаки й гелікоптери, а саме: Ан-26, Ан-72, Л-39, Су-25, Су-27, Міг-29, Мі-2МСБ, Мі-8МСБ, Мі-24, Іл-76.
За словами Дмитра Мацюка, багато років підприємство є співвиконавцем Державного оборонного замовлення на виготовлення й постачання авіаційного обладнання. Як відомо, наприкінці грудня 2020-го ДП «Антонов» уперше за роки незалежності отримав від держави замовлення на три військово-транспортні літаки Ан-178-100Р, які надійдуть в авіапарк ЗСУ. Реалізація програми забезпечує попит на певні вироби підприємства (як співвиконавця Держоборонзамовлення) впродовж 2 років. Підприємство уклало з ДП «Антонов» три угоди на виготовлення бортових аварійно-експлуатаційних реєстраторів, паливовимірювальних систем й іншого бортового обладнання для літака Ан-178-100Р.
Як співвиконавець ДОЗ в інтересах ПС ЗС України підприємство постійно співпрацює не тільки з ДП «Антонов», а й з АТ «Мотор Січ», ДП «Конотопський авіаремонтний завод “АВІАКОН”», ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод», ДП «Одеський авіаремонтний завод», ДП «Запорізький державний авіаційний ремонтний завод “МіГремонт”», Миколаївське ДП «НАРП». Дмитро Мацюк зазначив: наразі роботи тривають за угодами майже з усіма переліченими підприємствами в межах державного замовлення з модернізації й ремонту авіаційної техніки.
Дмитро Мацюк зазначив, що 30 червня 2021 року Кабмін ухвалив Постанову № 669 (669-2021-п) щодо внесення змін до Постанови КМУ від 12 липня 1999 р. № 1228 «Про надання суб’єктам господарювання повноважень на право здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення та товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю». Згідно з цією Постановою, до 1 грудня 2025 року ПАТ «НТК “Електронприлад”» надані повноваження на право здійснювати експорт товарів військового призначення власного виробництва. Це відкриває підприємству нові можливості щодо розширення ринку збуту продукції та послуг.
За словами головного конструктора підприємства, нині робота націлена на участь у відродженні перспективного проєкту «Ан-70», на борту якого прописано 7 виробів і до яких планується долучити паливовимірювальну систему й бортову систему автоматизованого контролю.
Також перспективним вважається розроблення й виробництво електронно-цифрової системи управління двигуном з повною відповідальністю (full authority digital engine control system, FADEC) для двигуна ТВ3-117 в кооперації з АТ «Мотор Січ».
Керівництво ПАТ «НТК “Електронприлад”», беручи участь у міжнародних виставках і зустрічах, досягло певних домовленостей щодо постачання продукції за кордон. Так, тривають робочі зустрічі з представниками казахських авіаремонтних заводів АО «АРЗ 405» та ТОО «Казахстанская авиационная индустрия» щодо поставок обладнання для літаків АН-72, СУ-25, СУ-27 і гелікоптерів Мі-8, Мі-17, Мі-171.
У межах модернізації гелікоптерів Мі-17 тривають переговори з компанією Alpha Design Technologies PVT. LTD (Індія) щодо поставок паливовимірювальних систем і бортових реєстраторів. Варто зазначити, що обсяг реалізації продукції може становити до 27 млн гривень.
Крім того, менеджмент компанії у найближчі 3–5 років планує розвивати відносини з Індією щодо постачання блоків граничних команд (БПК-88 серії 3к) та заглушок-імітаторів бойових ракет для Польщі й Індонезії на літаках МіГ-29.
Щодо інших галузей, Дмитро Мацюк виокремив перспективні проєкти з виготовлення медичної техніки. Йдуть переговори й щодо розробки систем контролю показників вібрації та стану агрегатів для енергетичної сфери. Підписано меморандуми на виготовлення цифрових електронних систем вимірювання рівня палива в паливних баках локомотивів і контролю географічних координат через супутникову систему для потреб залізничників. Перспективним вважають аграрний ринок для квадрокоптерів, які планують виготовляти для фермерів.
— Наше підприємство завершило розроблення й запускає у виробництво виріб ЗІ-72 та ЗІ-470М — заглушка-імітатор ракет Р-73 та Р-27, які раніше виробляла лише Росія, — зазначив Дмитро Мацюк.
Однією з перспективних розробок є система передавання польотної інформації. Підприємство — єдиний виробник в Україні блока граничних команд (БПК-88), систем паливовимірювання та аудіо-, відеореєстрації.
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський підписав укази про нагородження військовослужбовців званнями Героя України.
На даний час ворог 113 разів атакував позиції Сил оборони. Найбільш активно діє на Лиманському, Покровському, Новопавлівському та Курському напрямках.
Станом на початок червня в Україні сертифіковано вже 108 операторів протимінної діяльності. Як порівняти з минулим роком, обсяги гуманітарного розмінування (ділянки, що отримали статус безпечних) зросли майже на 50%.
Ворожа активність на Півдні не вщухає, однак українські безпілотні системи поступово перехоплюють ініціативу. Ударні дрони, розвідка з повітря та новітні технології на базі штучного інтелекту змінюють правила гри.
За твердженням російської сторони тіла належать громадянам України, зокрема військовослужбовцям.
Окупаційні російські війська підтягують резерви на південних напрямках для того, щоб замінити свій знищений особовий склад.
від 21500 до 51500 грн
Кам'янка-Бузька
Військова частина А4623
від 21000 до 125000 грн
Червоноград
63 окремий батальйон 103 ОБр Сил ТрО
Чому ворог зосереджується саме тут? На це питання відповів військовий експерт Петро Черник. «Курський напрямок — це питання їхнього (рф — ред.) престижу, тому що от уже…