ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Виробництво Ан-74ТК-200: український гігант «Антонов» планує амбітний проєкт із Канадою

Новини
Прочитаєте за: 3 хв. 25 Липня 2021, 9:04

ДП «Антонов» та уряд Квебеку готові сприяти підписанню угоди між Міністерством стратегічних галузей промисловості України, Державним концерном «Укроборонпром» та його підприємствами про виробництво літаків Ан-74ТК-200 у Квебеку для міжнародних ринків, у тому числі і північноамериканських. Про це на своєму офіційному сайті повідомила канадська компанія Capital Hill Group (CHG), яка вже понад 25 років є лідером у сфері взаємодії з органами державної влади в Канаді.

Зазначений проєкт стане ключовим не лише для аерокосмічної галузі України та Канади, а й загалом для економік обох країн.

У майбутній моделі літака максимально використовуватимуться новітні перспективні авіаційні технології, такі як «скляна кабіна» та інші. Планується розробити низку модифікацій базової моделі літаків цивільного та спеціального призначення, що можливо завдяки багаторічному досвіду фахівців ДП ​​«Антонов», які продукують сміливі й ефективні інженерні рішення. Українські авіабудівники вже довели свою здатність серійно виготовляти цю модель літака на Харківському авіазаводі.

Остаточне складання моделі буде організовано на виробничих потужностях в Україні та Канаді.

На етапі проєктування модифікацій, який вже триває, акцент зроблено на відповідності проєкту критеріям сертифікації Канадського авіаційного управління, що може значно пришвидшити майбутній процес сертифікації. Успішна сертифікація моделі літака та її виробництво дадуть змогу українській авіаційній галузі вийти з тривалої кризи.

Компанію «Антонов–Канада» було створено для просування на міжнародний ринок літаків, розроблених і виготовлених на ДП «Антонов».

Першочерговим завданням компаній ДП «Антонов» та «Антонов–Канада» є організація співпраці та налагодження роботи конструкторського бюро з досліджень та розробок, попередніх опрацювань та випробувань, на основі яких виготовляється модель літака для  льотних випробувань.

Найбільш перспективною для реалізації цієї амбітної мети є модель літака Ан-74ТК-200, розроблена КБ «Антонов», що масово випускалася Харківським державним авіаційним виробничим підприємством.

Літак Ан-74ТК-200 призначений для перевезення 52 пасажирів, вантажів вагою до 10 тонн, а також змішаних пасажирських та вантажних перевезень на міжнародних повітряних маршрутах короткої та середньої дальності. Максимальна злітна маса літака — 36,5 тонни, максимальна висота польоту — 10100 м, крейсерська швидкість — 600–700 км/год, дальність польоту з вантажем 10 тонн — 950 км, при навантаженні 1,8 тонни вона становить 4250 км. Екіпаж складається з двох осіб.

Літак можна використовувати в особливо суворих умовах експлуатації, таких як  арктичні або високогірні, тимчасові, природні, обмежені злітно-посадкові смуги з мінімальною або відсутньою інфраструктурою технічної підтримки, що, безумовно, є ринковою перевагою даної  моделі літака.

Окрім переваг основна модель AN-74TK-200 має і низку недоліків, які обмежують або унеможливлюють задоволення попиту на ринку. Насамперед це стосується критичної залежності від використання значної кількості компонентів, вироблених на території Російської Федерації, які, до того ж, не відповідають сучасним вимогам, що, в свою чергу, не дає змоги отримати обов’язкову сертифікацію літаків на європейських та американських ринках.

Нагадаємо, що 1 червня Канадська комерційна корпорація (ККК) та Державний концерн «Укроборонпром»  підписали Меморандум про порозуміння між ККК і ДК «Укроборонпром»  щодо співробітництва у сфері стратегічної безпеки, оборони, аерокосмічної діяльності та виробництва боєприпасів.

Крім того, в рамках Меморандуму Державний концерн «Укроборонпром», Державна акціонерна холдингова компанія «Артем» та канадська компанія GL Munitions Inc. підписали Угоду щодо співпраці у питаннях виробництва боєприпасів до стрілецької зброї.

Читайте нас у Facebook
@armyinformcomua
«Здоровий глузд, совість і залізні яйця»: командир «Шах» про вибір під час бою та порятунок побратимів

«Здоровий глузд, совість і залізні яйця»: командир «Шах» про вибір під час бою та порятунок побратимів

Командир зенітно-ракетно-артилерійського дивізіону 39-ї окремої бригади берегової оборони на позивний «Шах», розповів про особливості ведення бою на лівому березі Дніпра та складне рішення, яке йому довелося ухвалити в Кринках задля порятунку групи.

Порятунок у межах 8-кілометрової зони ураження: розробників медобладнання запрошують до участі в конкурсі НАТО

Порятунок у межах 8-кілометрової зони ураження: розробників медобладнання запрошують до участі в конкурсі НАТО

NATO Innovation Challenge «Медична допомога в доступному та незахищеному бойовому просторі» продовжує приймати заявки від українських розробників, інноваторів, оборонних компаній та академічних інституцій для пошуку ефективних рішень з медичної допомоги на передовій.

«Якщо дозволяти заряджатися — вони влучатимуть по нас»: на Запорізькому напрямку оператори дронів уражають цілі на понад 100 км

«Якщо дозволяти заряджатися — вони влучатимуть по нас»: на Запорізькому напрямку оператори дронів уражають цілі на понад 100 км

На Запорізькому напрямку ворог намагається різати нашу логістику. У відповідь Сили оборони ріжуть ворожу, і б'ють на сотню кілометрів вглиб ворожих тилових позицій.

«КАБи влучають у ціль»: 91-й батальйон спільно з авіацією знищив скупчення ворога під Покровськом

«КАБи влучають у ціль»: 91-й батальйон спільно з авіацією знищив скупчення ворога під Покровськом

Два авіаудари — два потужні результати. 91-й окремий батальйон продемонстрував системну співпрацю з Командуванням Повітряних сил ЗСУ на Покровському напрямку, де спільними зусиллями було ліквідовано укриття з особовим складом противника.

У Нікополі внаслідок російської атаки постраждали 2 людини

У Нікополі внаслідок російської атаки постраждали 2 людини

Ворог продовжував бити по Дніпропетровщині. Застосував FPV-дрони та артилерію.

Росіяни атакували енергетичну інфраструктуру Одещини

Росіяни атакували енергетичну інфраструктуру Одещини

У ніч на 7 листопада регіон зазнав чергового удару ворожих безпілотників. Сили ППО знищили більшість повітряних цілей, водночас зафіксовано влучання по об’єктах енергетики.

ВАКАНСІЇ

Водій-електрик 155 окремого батальйону територіальної оборони

від 21000 до 51000 грн

Степанівка, Сумська область

Технік до в/ч А2800

від 23000 до 45000 грн

Радісне, Одеська область

Водій – механік БТР

від 25000 до 125000 грн

Вся Україна

22 окремий мотопіхотний батальйон 92 ОШБр

Водій, військовослужбовець

від 20500 до 50500 грн

Кропивницький

Військова частина А4607

Тракторист, військовослужбовець

від 20000 до 50000 грн

Кропивницький

Військова частина А3406

--- ---