Чому ворог зосереджується саме тут? На це питання відповів військовий експерт Петро Черник. «Курський напрямок — це питання їхнього (рф — ред.) престижу, тому що от уже…
Нещодавно українська компанія ABRIS Design Group (виробник безпілотних авіаційних комплексів) продемонструвала свої розробки БПЛА. Технічний директор компанії Вадим Колісніченко розповів кореспондентові АрміяInform про їхні особливості.
Програмне забезпечення БПЛА розробили спеціалісти цього вітчизняного виробника. Ці безпілотники самі планують місії, а операторові потрібно лише вказати тип місії, точку злету й посадки, район, в якому виконуватиметься завдання. Варто додати: під час місії автоматично враховуються дані метеоумов і рельєф місцевості. Це зі свого боку гарантує, що завдання буде виконано правильно.
За БПЛА можна спостерігати на відстані до 40 кілометрів, але це не обов’язково, бо навіть якщо не буде зв’язку, виробник запевняє, апарат все одно повернеться.
Крім того, за словами Вадима Колісніченка, на їхніх БПЛА є спеціалізована парашутна система, яка використовується як для штатного приземлення, так і у разі аварійної ситуації. При цьому вона є абсолютно автономною і спрацює навіть у тому випадку, якщо в літака зникне живлення.
БПЛА від ABRIS Design Group мають високу живучість, адже створені за технологіями великих літаків і можуть експлуатуватися по 400-500 циклів.
— На сьогодні ми представляємо три літаки: Cetus для аерогеодезії, Arrow для розвідки та моніторингу й Iron у варіанті ударного безпілотника, — розповів Вадим Колісніченко.
Варто додати, що ударний безпілотник Iron здатен нести корисний вантаж до трьох кілограмів, боєприпаси можуть бути різними. Виробник звертає увагу на те, що точність навігації цього літака дуже висока, він здатен здійснювати політ на відстань до 90 кілометрів на наднизьких висотах у 10-12 метрів.
Крім того, Iron здатен доставляти вантажі медичного характеру чи бути носієм датчиків для виявлення мін, їхніх координат і подальшого їх розмінування. Важливо, що цей літак побудований не за технологіями дорогих композитних матеріалів, як інші літаки компанії, а з авіаційної тканини та дюралевих труб. Відповідно його собівартість невисока.
Наостанок Вадим Колісніченко додав, що на всіх БПЛА від ABRIS Design Group використовуються безколекторні двигуни «Моторс» німецької компанії «Скорпіон». Ці двигуни надзвичайно надійні. Дуже важливо, що вони розміщені на безпілотниках таким чином, що на них не потрапляє пилюка та бруд під час злету й посадки.
@armyinformcomua
Ворожа активність на Півдні не вщухає, однак українські безпілотні системи поступово перехоплюють ініціативу. Ударні дрони, розвідка з повітря та новітні технології на базі штучного інтелекту змінюють правила гри.
За твердженням російської сторони тіла належать громадянам України, зокрема військовослужбовцям.
Окупаційні російські війська підтягують резерви на південних напрямках для того, щоб замінити свій знищений особовий склад.
На Рівненщині співробітники відділу внутрішньої та власної безпеки по 9 прикордонному загону ДПСУ разом із поліцією викрили групу осіб, які організували канал нелегального перетину державного кордону для чоловіків призовного віку.
На Запорізькому напрямку винищувач МіГ-29 завдав високоточного удару керованими авіабомбами по пункту управління операторів БПЛА противника.
Підрозділ аеророзвідки бригади «Чорний ліс» виявив і скоригував вогонь по самохідній артилерійській установці «Піон».
від 50100 до 190100 грн
Кривий Ріг
Криворізький РТЦК та СП
від 50000 до 120000 грн
Бучач
Третій відділ Чортківського РТЦК та СП
від 20000 до 25000 грн
Васильків
Військова частина А1789
від 24000 до 124000 грн
Мукачеве, Закарпатська область
Чому ворог зосереджується саме тут? На це питання відповів військовий експерт Петро Черник. «Курський напрямок — це питання їхнього (рф — ред.) престижу, тому що от уже…