Нині Євген Миколайович воює на сході України. Нещодавно він завітав до АрміяInform і розповів про досвід історика, який став учасником вікопомних подій останнього…
Для всіх, хто цікавиться новинами озброєння та військової техніки іноземного виробництва, АрміяInform підготувала огляд найважливіших подій у цій сфері за останній тиждень. Також читайте про бойову інформаційно-керуючу систему та ударні безпілотні літальні апарати.
У китайській соцмережі Weibo з’явилося фото нового дизель-електричного підводного човна. Як зазначає Naval News, імовірно йдеться про нову модифікацію субмарин класу «Юань», побудованої за проєктом «Тип-039C».
На знімку носова частина підводного човна вкрита брезентом червоного кольору. Можливо, його використовують, щоб приховати від сторонніх очей зовнішній вигляд нового носового гідролокатора, поки триває підготовка до спуску на воду.
Як порівняти з наявними підводними човнами класу «Юань», у нової субмарини відзначають зміни в конструкції рубки, вказуючи на певну схожість з дизайном новітніх шведських ДЕПЧ A-26.
Водночас довжина корпусу порівняна з діючими зразками субмарин, з чого експерти роблять висновок, що підводний човен не оснащений системою вертикального пуску крилатих ракет.
Підводні човни типу «Юань» є основою китайського неатомного підводного флоту. Нові версії оснащуються повітрянонезалежною енергетичною установкою. За останніми даними, у складі ВМС КНР уже 17 ДЕПЧ з анаеробним двигуном.
Китайські ДЕПЧ типу «Юань» досягають у довжину 77,6 метра за підводної водотоннажності 3600 тонн. Під водою розвивають швидкість до 20 вузлів, робоча глибина занурення — 300 метрів. Екіпаж — 36 осіб. Оснащені шістьма 533-мм торпедними апаратами підводні човни також використовують протикорабельні ракети.
Американська компанія BAE Systems, яка бере участь у програмі Mobile Protected Firepower (MPF) представила легкий танк для армії США.
Новий танк з новою переробленою баштою з модульною системою бронювання й установкою комплексу активного захисту оснащуватиметься 105-мм гарматою ХМ35 з автоматом заряджання. Активний захист — системи Elbit Systems Iron Fist APS і BAE ‘RAVEN’ DIRCM. Двигун — дизельний MTU, трансмісія — Allison 3040MX.
Передбачається, що саме цей прототип братиме участь у конкурсі на легкий танк для армії США разом з легким танком Griffin II розробки General Dynamics. Причому в лютому General Dynamics, що значно випереджає свого конкурента, надала на випробування всі 12 прототипів, тоді як BAE Systems поки що жодного.
У 2018 році BAE Systems і General Dynamics Land Systems (GDLS) отримали контракти на створення прототипів, які мали приступити до випробувань на початку січня 2021 року. Переможець буде визначений наприкінці цього року.
Держдепартамент США схвалив потенційний продаж Канаді бойової системи «Іджіс» (AEGIS) і супутнього обладнання орієнтовною вартістю $1,7 мільярда. Як повідомляє Navy Recognition, здійснити поставку заплановано для оснащення чотирьох кораблів канадського флоту.
Запит уряду Канади включає поставку програмного забезпечення для бойової інформаційно-керуючої системи «Іджіс», чотирьох твердотілих радарів AN/SPY-7, чотирьох комплектів системи координованого перехоплення і трьох установок вертикального пуску ракет Mk.41. Також канадським кораблям потрібне обладнання системи розпізнавання «свій-чужий».
Крім того, Оттава запросила у США послуги з адаптації системи «Іджіс» для фрегатів нового покоління. Ці послуги включають проєктування, інженерні роботи, інтеграцію, випробування й навчання персоналу.
Ідеться про програму CSC (Canadian Surface Combatant), яка передбачає поставку 15 багатоцільових кораблів. У жовтні 2018 року Канада обрала переможцем відповідного тендеру консорціум BAE Systems – Lockheed Martin, який запропонував фрегат класу «Тип-26».
Безпосередньо виробництвом кораблів щодо доопрацьованого проєкту британських фрегатів перейматиметься канадська компанія Irving Shipbuilding. Планується, що будівництво почнеться у 2023 році.
За наявними даними, вартість програми поставки 15 фрегатів становитиме 77,3 мільярда канадських доларів (близько 62 мільярдів доларів США).
Минулого тижня південнокорейська компанія Korea Aerospace Industries оголосила про намір розробити власний військово-транспортний літак. Південнокорейський аерокосмічний гігант заявив, що планує розробити новий багатоцільовий літак для задоволення внутрішнього попиту на ці літаки. Про це повідомляє Defence-blog.
Інформаційне агентство Yonhap також процитувало виконавчого віцепрезидента компанії Рю Кван Су, який заявив, що KAI вже досягла консенсусу з Управлінням програми оборонних закупівель щодо необхідності розроблення майбутніх транспортних і багатоцільових літаків.
«Нині на озброєнні армії, флоту й авіації перебуває 30 багатоцільових і 70 транспортних літаків. Ми націлені на заміну імпортних літаків крилатими машинами вітчизняного розроблення і в довгостроковій перспективі плануємо вийти на закордонні ринки з нашими власними літаками», — зазначив Рю.
Транспортний літак планують використовувати для декількох цілей, зокрема як літак-розвідник і літак морського патрулювання, оскільки він застосовує ту ж платформу, що і літак середнього розміру, додав Рю.
На сьогодні Південна Корея входить до семи найбільших авіабудівних країн світу, але її авіаційна промисловість ніколи не будувала літаків такого типу.
Нові ударні безпілотні літальні апарати TB-3 «Байрактар» адаптують для базування на перспективному універсальному десантному кораблі «Анадолу». Про це повідомляє Naval News з посиланням на генерального директора компанії Baykar Defence Халука Байрактара.
Під час нещодавньої конференції з авіації і космонавтики він вперше представив зображення, що підтверджують розроблення концепції застосування безпілотників з борту «Анадолу». За його словами, цей проєкт зробить свій внесок у розвиток потужності ВМС Туреччини.
Основне завдання проєкту з інтеграції — уникнути затримок з постачанням «Анадолу» турецькому флоту. Така загроза виникла після того, як США виключили Анкару з програми виробництва винищувачів F-35: спочатку планувалося, що на УДК будуть розміщені літаки F-35B з укороченим зльотом і вертикальною посадкою. Адаптація корабля до інших палубних винищувачів потребує тривалого часу для інтеграції катапультної системи.
Згідно з поточними планами, введення «Анадолу» до складу флоту очікується у 2022 році. На борту корабля зможуть розміщуватися від 30 до 50 безпілотників TB-3 з крилами, що складаються.
Основне призначення цих дронів — розвідка й завдавання точкових ударів по берегових об’єктах (наприклад, радарів спостереження, ракетних батареях) і слабоозброєних надводних цілях.
Водотоннажність «Анадолу» становитиме 24 660 тонн, довжина — 231 метр, ширина — 32 метри. Площа льотної палуби досягає 5440 кв. м, крім того, передбачено авіаційний ангар площею 990 кв. м, в якому можуть розміститися 12 вертольотів середнього класу або вісім вертольотів великої вантажопідйомності.
Підготував Сергій Воронков
Встановлено та повідомлено про підозру 540 представникам рф, з яких 24 у порядку очного провадження. Отримали вироки 102 особи.
На прикордонних територіях та у населених пунктах Сумської області було зафіксовано 167 вибухів.
Скеровано до суду обвинувальний акт стосовно підрядника за фактом заволодіння понад 350 тисяч гривень бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
Перші поховання на Національному військовому меморіальному кладовищі можуть відбутися наприкінці літа – на початку осені цього року.
У своєму зверненні 28 березня Володимир Зеленський торкнувся ролі росії в дестабілізації ситуації по всьому світу.
Противник не полишає спроб атакувати наші позиції на Бахмутському напрямку в районі Часового Яру, однак суттєвих успіхів не має.
Захищаємо світ
Нині Євген Миколайович воює на сході України. Нещодавно він завітав до АрміяInform і розповів про досвід історика, який став учасником вікопомних подій останнього…