Історії полонених детально фіксували самі російські історики. «У нас немає військовополонених, є зрадники!» — так колись нібито заявив кривавий Йосип Сталін. Жорстокість радянського…
Міністерство оборони Індії має намір укласти з «Мотор Січ» контракт на капітальний ремонт гелікоптерів Мі-17В5 Військово-повітряних сил Індії, проте Росія намагається цьому завадити.
Компанія «Мотор Січ» запропонувала найнижчу ціну за свої послуги, повідомляє видання «Крылья» з посиланням на The Asian Age.
Утім, це сталося, коли Індія заборонила участь у тендері китайських компаній і посилила норми для китайських інвестицій через період загострення напруженості між Індією і Китаєм у Східному Ладакхі.
Українська аерокосмічна компанія «Мотор Січ» – один із найбільших світових виробників двигунів для вертольотів і літаків. Однак, як пише індійська преса, суперечки розгорілися після того, як китайці спробували купити контрольний пакет акцій «Мотор Січ». Зокрема, згадується, що китайські інвестори через Skyrizon володіють близько 80% «Мотор Січ» через кілька іноземних компаній.
Ситуацією постаралася скористатися Росія. Компанія «Вертольоти Росії», що постачає ці гелікоптери до Індії, направила ВПС Індії лист від 28 вересня 2020 року, у якому стверджує, що єдиним представником для проведення капітального ремонту і постачання частин зазначених гелікоптерів є виробник оригінального устаткування ВАТ «ОДК-Клімов».
У листі також повідомляється, що Російська Федерація відкликала ліцензію на капітальний ремонт двигунів ВК-2500 у «Мотор Січі» у 2018 році. Стверджується, що міністерство оборони Індії не було про це поінформоване.
На початок жовтня російська делегація прибула в Нью-Делі, щоб наполягти на проведенні капітального ремонту тільки через «ОДК-Клімов», запросити представника Міноборони Індії на свої підприємства в Санкт-Петербурзі для демонстрації можливості проводити капремонт двигунів ВК-2500, а також щоб повідомити про анулювання ліцензії «Мотор Січі».
Двигун ВК-2500-03 є модифікацією вертолітного двигуна ТВЗ-117ВМА, його виробляють на заводі «Мотор Січ». Починаючи з 2010 року в Росії намагаються освоїти його виробництво і в 2014 році зібрали перші десять двигунів самостійно. Втім, до цього моменту повністю замінити українське виробництво двигунів для гелікоптерів Росії не вдається.
Зокрема, у звіті за 2019 рік російський ДК «Ростех» розкрив інформацію про те, що дочірня компанія «Вертольоти Росії» поставила до КНР 121 гелікоптер, причому 86 були оснащені двигунами української компанії «Мотор Січ», які, ймовірно, постачали через інші країни.
Очільник Дніпропетровської ОВА Сергій Лисак повідомив, що наразі у Дніпрі відомо про 2 загиблих і 15 поранених внаслідок ранкової ракетної атаки.
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 19.04.24 орієнтовно становлять:
Сьогодні, 19 квітня, відбудеться засідання Ради Україна-НАТО, скликання якого ініціював Президент України Володимир Зеленський для обговорення захисту українського неба й постачання засобів ППО.
Протягом минулої доби авіація Сил оборони завдала ударів по 9 районах зосередження особового складу противника.
Протягом минулої доби на фронті відбулося 86 бойових зіткнень.
Головнокомандувач Збройних Сил України генерал-полковник Олександр Сирський заявив, що ЗСУ роблять все можливе, щоб повернутись в тимчасово окупований російськими загарбниками український Крим.
Захищаємо світ
Історії полонених детально фіксували самі російські історики. «У нас немає військовополонених, є зрадники!» — так колись нібито заявив кривавий Йосип Сталін. Жорстокість радянського…