ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Командування Повітряних Сил: «Літак Ан-26Ш (бортовий номер 76) тільки цього року отримав продовження строку експлуатації підприємством-виробником»

26 Вересня 2020, 10:50

Після авіакатастрофи під Чугуєвим, що сталася надвечір 25 вересня 2020 року, у мережі Інтернет почали з’являтися різноманітні версії та припущення, деякі з яких повністю не відповідають дійсності та є відверто абсурдними.

Так, на деяких ресурсах з’явилася інформація про те, що цей літак планувалося найближчим часом ремонтувати, тож він буцімто був не готовий до виконання польотів.

Як повідомили журналістові АрміяInform у Командуванні Повітряних Сил ЗС України, Планом утримання та розвитку Збройних Сил України на 2020 рік та Планом ремонту озброєння, військової техніки та майна Збройних Сил України виконання капітального ремонту літака Ан-26Ш №56-08 (бортовий номер 76) не передбачалося.

– У 2020 році між Командуванням Повітряних Сил та ДП «Антонов» дійсно було укладено договір щодо продовження строків служби дев’яти літаків Ан-24, 26, 30 Повітряних Сил, включаючи й цей літак, – повідомляють у Командуванні ПС. – Зазначені роботи були виконані у повному обсязі, і за їхніми позитивними результатами ДП «Антонов» продовжило строк служби цих літаків на 2 роки.

Отож  інформація щодо того, що літак Ан-26Ш, який зазнав катастрофи під Чугуєвом на Харківщині, начебто не був готовий до виконання польотів й планувався найближчим часом до ремонту, не відповідає дійсності, а будь-які інсинуації та версії, що не мають жодного відношення до авіації, підґрунтя не мають та є неправдивими.

7
1

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас у Facebook
Новини