Про одну з моделей повітряних суден, що були перетворені на брухт на ворожих летовищах у перший день нинішнього літа, — літак далекого радіолокаційного виявлення та управління А-50,…
Незабаром на Одещині з’явиться своя «Алея МіГів». Але якщо у Північній Кореї таку назву отримало місце перших повітряних боїв між реактивними винищувачами, то тут ми говоримо про останнє пристанище для «крилатих ветеранів». Мова йде про авіамузей.
Під майбутню велику експозицію відвели ділянку зеленого газону між ангарами спортивного аеродрому «Гідропорт», де вже є кілька експонатів. А почалося все з того, що весною одеські льотчики врятували раритетні зразки авіаційної техніки від перетворення на металобрухт. Тоді вдалося зберегти три рідкісні машини — МіГ-19ПМ, МіГ-21УМ і МіГ-23МЛ. Їх доставили з навчального полігона військової кафедри одного з вищих навчальних закладів, який знаходиться на околиці селища Котовського. Там їх використовували як навчальні посібники, але ніякого догляду за рідкісними зразками не було і в якийсь момент літаки вирішили просто списати. Сьогодні ж вони знаходяться у власності Федерації літакового спорту України.
Зовсім недавно до експозиції додали Су-17. Також ще декілька експонатів, зокрема, навчально-тренувальні L-29 «Дельфін» і L-39 «Альбатрос» були викуплені на аукціонах Міноборони та вже прямують до музею.
Кожним експонатом тут займається своя група фахівців. Роботи у ентузіастів-реставраторів чимало, адже крилаті ветерани, які дивом уникнули долі бути зданими на металобрухт, дістались їм у жалюгідному стані. Деякі навіть без консолей.
Ремонтники планують відновити інтер’єр кабіни пілота, прилади, індикатори, лампочки, щоб відвідувачі музею змогли відчути себе справжніми пілотами. І все це за власний кошт та спонсорську допомогу. Ще одним сюрпризом для майбутніх відвідувачів стане те, що за бажанням вони зможуть здійснити самостійний стрибок із парашутом типу «Крило».
До слова, керівництво летовища навіть уже встигло зареєструвати юрособу — «Одеський музей авіаційної техніки», а Українська Федерація літакового спорту звернулася з листом до авіаційним підприємствам країни з проханням знайти на складах хоч якісь запчастини, які можуть стати у нагоді для відновлення цих бортів. Нагадаємо, що Одеський авіаційний завод ремонтував саме цю лінійку винищувачів, починаючи з Міг-19.
Тож коли всі літаки будуть приведені у повністю комплектний вид, пофарбовані, їх виставлять на огляд публіки.
Вхід до авіамузею, де можна помилуватися дивовижними раритетними літаками, буде абсолютно безкоштовним.
@armyinformcomua
Дронарі 108-ї окремої бригади Сил територіальної оборони ЗСУ влучними ударами «демілітаризували» два російські позашляховики.
Вмотивовані добровольці, які долучилися до війська за програмою «Контракт 18-24», завершили базову загальновійськову підготовку та урочисто отримали марунові берети Десантно-штурмових військ.
Підрозділ БпАК 4-го полку ССО під час відбиття наступу окупантів в одному з прикордонних районів продемонстрував майже увесь спектр роботи своїх операторів БПЛА.
Бійці 33-ї окремої механізованої бригади оприлюднили видовищні кадри, на яких зафіксовано, як російський окупант на мотоциклі під час руху підривається на міні.
Народився у Грузії в азербайджанській родині, але вважає себе українцем — боєць 113-ї бригади ТрО Анар розповів, як удвох з командиром з РПГ зачистив позиції «вагнерів» та відбивався від російських морпіхів.
Президент України Володимир Зеленський ввів в дію накладені Радою національної безпеки та оборони санкції проти 56 фізичних та 55 юридичних осіб, в тому числі проти компаній, що причетні до виробництва дронів.
від 20000 до 25000 грн
Київ
Військова частина А4682
Про одну з моделей повітряних суден, що були перетворені на брухт на ворожих летовищах у перший день нинішнього літа, — літак далекого радіолокаційного виявлення та управління А-50,…