ТЕМИ
#ТЕРОБОРОНА #СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Огляд новин ОВТ: Росія об’єднує авіабудівні корпорації, перший політ другого турецько-українського Akinci та ізраїльські контейнерні дрони

Прочитаєте за: 7 хв. 15 Серпня 2020, 8:44 1

Для всіх, хто цікавиться новинами озброєння та військової техніки іноземного виробництва, АрміяInform підготувала огляд найважливіших подій у цій сфері за останній тиждень. Читайте також про нову китайську техніку для високогір’я та інше.

Нові випробування американської гіперзвукової ракети

Військово-морські сили США провели аеродинамічні випробування американської ракети AGM-183AARRW. Бомбардувальник В-52Н разом з двома дослідними зразками ракети, оснащеними частиною системи управління та обладнанням для зняття телеметричних даних, виконав політ з авіабази Едвардс, що у Каліфорнії.

ARRW — це твердопаливна ракета з бойовою частиною повітряного пуску, яка має ракетний двигун Tactical Boost Glide (TBG). Уже тривалий час ці двигуни створюють для оборонних досліджень.

Швидкість ракети може сягати 20 Махів, а загальна дальність стрільби — 800 км. Інші технічні характеристики всієї системи ARRW поки невідомі.

Нова китайська техніка для високогіря

У Тибеті поблизу кордону з Індією під час навчань Національно-визвольної армії Китаю продемонстровано нову китайську 122-мм колісну самохідну установку на автомобільних шасі FAW. Окрім гаубиці, на відео з навчань демонструється робота китайських протитанкових ракет HJ-10.

Артилерійські навчання пройшли у високогірних районах країни з метою відпрацювання високоточних ударів і перевірки вогневої моці в умовах плоскогір’я.

Також у мережі з’явилися фото нового китайського малого десантного корабля, який отримав позначення «проєкт 271» і озброєний двома 25-мм двоствольної автоматичними корабельними артилерійськими установками.

Нові десантні кораблі мають увійти у склад окремого дивізіону катерів НВАК, дислокованого на високогірному озері Пангонг-Цо в Тибеті. Через озеро проходить Лінія фактичного контролю — демаркаційна лінія між Індією та Китаєм, що тривалий час була невизнаною юридично, але де-факто є кордоном.

 

 Азербайджан отримає 15 американських катерів

Пентагон уклав контракт з американською компанією United States Marine щодо будування та постачання Азербайджану 15-ти малих моторних катерів Explosive Ordnance Disposal (EOD) Multi-Use EOD Response Craft напівжорсткого типу. За умовами контракту, роботи мають завершити до квітня 2022 року.

9-метрові моторні катери будують для Військово-морських сил США. Їхнє призначення — охорона портів і рейдів, а також протидиверсійна й протимінна робота.

Катер такого типу має два двигуни потужністю по 250 к.с. і швидкість — більше ніж 39 вузлів. Може бути озброєний двома 12,7-мм кулеметами М2. Також катер будують у двох варіантах — із закритою рубкою або відкритою з центральною консоллю управління.

«Іллюшин» потягне «Туполєва»: в Росії об’єднають авіабудівні корпорації

Радикальні реформи Об’єднаної авіабудівної корпорації змусили керівництво ухвалити рішення про злиття авіаційних комплексів «Ильюшин», «Туполев» та авіазаводів в Ульяновську, Воронежі та Казані. Лідером нового об’єднання стане ПАТ «Ил».

Під єдине управління об’єднають конструкторські бюро «Ильюшин» і «Туполев», виробництво яких спрямоване на будування легких літаків, військових серій і ракетоносців-бомбардувальників.

Після об’єднання вийде мегаконгломерат, що відповідатиме за проєктування та будівництво дальньої та стратегічної авіації, транспортників і повітряних танкерів, широкофюзеляжних лайнерів і спеціальних літаків.

Як під одним дахом співіснуватимуть дві зовсім різні літакобудівні школи, покаже час. Нагадаємо: торік у Росії відбулось об’єднання двох основних підприємств-розробників вертольотів: АТ «Московський вертолітний завод імені М. Л. Миля» та АТ «Камов».

Найбільша військова угода Угорщини з США

Будапешт має намір кардинально модернізувати систему ППО, купивши в американської компанії Raytheon керовані ракети середньої дальності AMRAAM класу «повітря-повітря» для зенітного ракетного комплексу NASAMS норвезького виробництва на 850 млн євро.

Угорщина — одна з країн НАТО, які погодилися з вимогами президента США Дональда Трампа підвищити витрати на оборону, й наступного року вони досягнуть 2,25 млрд доларів.

У серпні 2019 року уряд Угорщини звернувся до США з проханням про закупівлю 180-ти вдосконалених ракет середньої дальності (AMRAAM) AIM-120C-7, а також запасних і навчальних ракет, ракетних контейнерів, секретного програмного забезпечення тощо.

Зенітна версія AMRAAM — це зенітна ракета, розроблена спільно норвезькою Kongsberg та американською Raytheon для використання NASAMS.

В Ізраїлі представили сімейство контейнерних дронів

Ізраїльська компанія Spear UAV представила нове сімейство інкапсульованих безпілотників під назвою Ninox. Ці безпілотні літальні апарати миттєво запускаються та відкривають нові оперативні можливості на полі бою.

Якщо порівнювати з традиційними дронами з аналогічними можливостями, Ninox пропонує операційну доступність і гнучкість. Дрони можуть запускати вручну або з гранатомета окремі солдати, зі стаціонарних чи мобільних наземних платформ, а також з повітряної або морської системи. Надійний і розрахований на стійкість до екстремальних умов довкілля та вібрації, Ninox доступний в різних розмірах дронів і капсул, і їх можна легко настроїти відповідно до вимог користувача.

Система Ninox не потребує розгортання і являє собою дрон, який після запуску негайно розгортається та стабілізується в повітрі без втручання оператора. Наразі в сімействі Ninox є три рішення: Ninox 40, Ninox 66 і Ninox 103.

Ninox 40

Цю мікротактичну систему дронів спеціально розроблено для одного користувача. Її склад — герметизований дрон і блок управління. Він досить легкий (менше ніж 250 г) і його можна носити з собою під час бою. Апарат має час польоту до 40 хвилин, широкі можливості ISTAR, денну та нічну камеру для підвищеної ситуаційної обізнаності, автоматичне відстеження тощо.

ISTAR (intelligence, surveillance, target acquisition, and reconnaissance) — збір інформації, спостереження, цілевказання та розвідка. У загальному значенні ISTAR — це поєднання кількох функцій поля бою для забезпечення бойових підрозділів можливостями ефективного використання наявних у них засобів розвідки та спостереження, а також оброблення й використання наявної інформації щодо поточної обстановки на полі бою.

Ninox 66

Ця тактична система з кількома дронами розроблена для запуску зі стаціонарних і мобільних платформ (ОБТ, БМП та інших) навіть у русі. Проста в експлуатації Ninox 66 дає операторові змогу керувати корисним навантаженням, не потребуючи навичок пілотування. І має можливості рою, мережевого використання — «комп’ютерний зір», автоматичне відстеження цілі, алгоритми самонаведення й багато іншого. Час польоту — до 50 хвилин з корисним навантаженням до 700 г за швидкості вітру до 20 вузлів (37 км/год) — ця міцна система може витримувати суворі погодні й бойові умови.

Ninox 103

Сучасний герметичний дрон з міцним корпусом з композитних матеріалів, призначений для стратегічно-тактичного використання та миттєвого запуску з корисним навантаженням до 1,5 кг з повітряних, морських і наземних платформ. Інтуїтивно зрозумілий і простий у використанні, може літати до 60 хвилин за швидкості вітру до 20 вузлів. Має найпередовіші можливості.

Другий турецько-український Akinci виконав перший політ

Другий прототип ударного безпілотника Akinci, оснащений українськими авіадвигунами, розроблений турецькою компанією Baykar, успішно пройшов перші льотні випробування у льотно-випробувальному центрі компанії на аеродромі Чорлу. Борт пробув у повітрі 1 годину 2 хвилини.

Технічний керівник Baykar Сельчук Байрактар, який керував випробуваннями другого прототипу Bayraktar Akinci, під час тестів заявив: «Ми виконали перший політ Akinci Prototype 2, а також перевірили роботу його систем. Літак успішно пройшов визначені етапом випробування. Удачі нашій країні та нації».

Третій прототип БАК Bayraktar Akinci планується доставити до випробувального центру компанії до кінця 2020-го.

Akinci має розмах крил 20 м, а довжину — 12,3 м. Максимальна злітна вага безпілотника становить 5500 кг. Корисне навантаження — 1350 кг, при цьому 450 кг розміщується у внутрішніх відсіках, а 900 кг — на зовнішніх точках підвісу. Максимальна висота польоту Akinci становить 12000 м, а робоча — 9000 м, тривалість польоту –— понад 24 години.

İKİNCİ AKINCI GÖKLERDE!BAYRAKTAR AKINCI TİHA’NIN İKİNCİ PROTOTOPİ İLK UÇUŞ TESTİNİ BAŞARIYLA GERÇEKLEŞTİRDİBAYKAR tarafından yerli ve milli imkânlarla geliştirilen Bayraktar AKINCI TİHA’nın (Taarruzi İnsansız Hava Aracı) ikinci prototipi, Çorlu Hava Meydan Komutanlığı’nda yer alan Bayraktar AKINCI Uçuş ve Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen ilk uçuş testini başarıyla tamamladı.1 saat 2 dakika havada kaldı Sistem Doğrulama ve Tanımlama Testi kapsamında 17.28’de havalanan Bayraktar AKINCI TİHA’nın ikinci prototipi, Baykar Teknik Müdürü Selçuk Bayraktar’ın yönetiminde gerçekleştirilen test uçuşunda 01 saat 02 dakika havada kaldı. Gökyüzünde gerçekleştirilen testlerin ardından saat 18.30’da piste teker koyan Bayraktar AKINCI TİHA’nın üçüncü uçuş testi de başarıyla tamamlanmış oldu.Testler iki prototiple sürecekBayraktar AKINCI TİHA’nın ikinci prototipi, 7 Mayıs 2020 tarihinde Baykar Milli SİHA Ar-Ge ve Üretim Merkezi’nden devam eden testlere katılmak üzere Çorlu Hava Meydan Komutanlığı’nda bulunan Bayraktar AKINCI Test ve Uçuş Eğitim Merkezi’ne intikal etti. İlk uçuşunu 6 Aralık 2019 tarihinde ve ikinci uçuşunu 10 Ocak 2020 tarihinde gerçekleştiren Bayraktar Akıncı TİHA projesinde test uçuşları bundan sonra iki prototiple devam edecek.Selçuk Bayraktar: “Vatanımıza, milletimize hayırlı ve uğurlu olsun”Bayraktar AKINCI TİHA’nın ikinci prototipinin katıldığı Sistem Doğrulama ve Tanımlama Testi’ni yöneten Baykar Teknik Müdürü Selçuk Bayraktar, test devam ederken yaptığı açıklamada, “13 Ağustos 2020 Bayraktar Akıncı Prototip 2’nin ilk uçuş testini ve aynı zamanda Sistem Doğrulama ve Tanımlama Testi’ni yaptık. Hava aracımız bütün test aşamalarını başarıyla tamamladı. Şu anda yaklaşık 52 dakikadır havada. Birazdan dönüp inişe geçeceğiz. Vatanımıza, milletimize hayırlı ve uğurlu olsun” dedi. İlk uçuş 6 Aralık 2019’da yapıldıBayraktar AKINCI TİHA, ilk uçuşunu 6 Aralık 2019 tarihinde gerçekleştirmişti. Test kapsamında 16 dakikalık uçuşun ardından başarıyla piste teker koymuştu. 10 Ocak 2020 tarihinde de Sistem Doğrulama Testi için 01 saat 06 dakikalık uçuş gerçekleştiren Bayraktar AKINCI TİHA 5 bin feet irtifada testi tamamlamıştı. 3. Prototip yoldaYıl sonuna kadar ilk teslimatın gerçekleştirilmesinin planlandığı Bayraktar AKINCI TİHA projesinin üçüncü prototipinin entegrasyon süreci Baykar Milli SİHA Ar-Ge ve Üretim Merkezi’nde devam ediyor. Üçüncü prototip de entegrasyonun tamamlanmasının ardından test uçuşlarını icra etmek üzere Çorlu Hava Meydan Komutanlığı’na gönderilecek.

Опубліковано Baykar Четвер, 13 серпня 2020 р.

Підготувала Анна Кравченко

50
128
Читайте нас у Facebook

Захищаємо світ

00
00
00
Лонгрід