ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Латвія заборонила мовлення семи каналів російської мережі RT

1 Липня 2020

Національна рада з електронних ЗМІ Латвії 30 червня заборонила мовлення в країні семи телеканалів російської групи RT, фінансованої російською державою. Рішення в раді пояснили тим, що ці телеканали – «під контролем і одноосібним наглядом російського пропагандиста» Дмитра Кисельова, який перебуває під санкціями Євросоюзу, повідомляє «Радіо Свобода».

За даними спецслужб Латвії, телеканали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV є найбільш впливовими каналами кремлівської пропаганди на Заході. Саме вони й потрапили під заборону.

– Для таких програм немає місця ані в Латвії, ні в Євросоюзі, – сказав голова латвійської Нацради Івар Аболиньш і закликав інші країни ЄС теж заборонити мовлення RT на своїй території.

На заборону мовлення традиційно відреагував один із головних пропагандистів Кремля Дмитро Кисельов, який в коментарі російському агентству «РИА Новости» заявив про «русофобію» латвійської влади і додав, що підґрунтя для заборони немає «жодного юридичного сенсу».

– Тому Латвія повинна негайно повернути мовлення RT в ефір і вибачитися перед нашими колегами, – заявив він.

Читайте нас у Facebook
Новини світу та України