Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
15 квітня 2000 року синьо-жовтий стяг уперше замайорів на маківці нашої Земної кулі. Ця історична подія відбулася у рамках першої в історії України арктичної експедиції «Україна — Північний полюс — 2000».
Цей захід мав на меті надзвичайно важливе завдання – продемонструвати всьому світові, що Україна – це потужна авіаційна та спортивна держава. До експедиції долучилися військові авіатори, представники Військово-Морських Сил та видатні українські парашутисти. Зокрема багаторазова й абсолютна чемпіонка світу Валентина Закорецька, яка здійснила 11 500 стрибків з парашутом і чиє ім’я занесене до Книги рекордів Гіннеса, та тренер української збірної з парашутного спорту й абсолютний чемпіон світу 1978 року Ігор Тьорло.
Спеціально для цієї небезпечної місії був наданий літак Іл-76 Військово-Повітряних Сил ЗС України з досвідченим екіпажем, який очолював полковник Костянтин Шушарін. Саме на цьому військовому транспортнику учасники експедиції здійснили переліт за маршрутом Київ – Хатанга – Північний полюс – Хатанга – Київ, а також провели десантування парашутистів на дрейфуючу крижину у водах Північного Льодовитого океану. Ще один залучений до експедиції літак Ан-28 здійснив переліт за аналогічним маршрутом з посадкою на ту ж крижину.
15 квітня о 9 годині 39 хвилин за київським часом відбулося десантування спортсменів-парашутистів на дрейфуючу кригу, що перебувала на той момент практично в географічній точці Північного полюсу, де і було встановлено Державний прапор України.
Десантування відбувалося у складних метеорологічних умовах. Температура за бортом сягала -50°С, а швидкість вітру на крижині становила 10 м/с. Екіпажу Іл-76 довелося докласти чимало зусиль. Через дезорієнтацію навігаційного обладнання літак скеровували на точку висадки за допомогою рації. Незважаючи на це, українські військові льотчики виконали своє завдання на відмінно, вперше провівши успішне десантування парашутистів в Арктиці.
Фото Георгій Манчуленко
@armyinformcomua
Коли окупантам вдається прорватись до позицій, за діло беруться піхотинці — вони без зволікань зустрічають і ліквідовують москалів. Саме так вчинили воїни-піхотинці 63-ї окремої механізованої бригади.
Оператори дронів Третьої окремої важкої механізованої Залізної бригади ні на мить не зупиняють бойову роботу у своїй зоні відповідальності.
Оператори БПЛА 68-ї окремої єгерської бригади ліквідували транспорт з окупантами, хож деякі і намагалися зістрибнути з автівки на ходу.
На Закарпатті викрили прикордонника, який незаконно переправляв до Румунії сигарети та військовозобов’язаних чоловіків, які ухилялися від мобілізації.
За координації Військового омбудсмана бійці загону спеціальної розвідки ВМС «Янголи» повернули додому 29-річного ветерана ЗСУ і 34-річного військовослужбовця Національна гвардія України, який понад три роки вважався зниклим безвісти, а насправді був у полоні й рабстві на тимчасово окупованій території.
Євген Українець, командир взводу ударних БпАК 413-го полку СБС «Рейд» проаналізував бойову роботу підрозділу та уражені цілі.
від 50000 до 120000 грн
Київ
66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго
від 50100 до 190100 грн
Кривий Ріг
Криворізький РТЦК та СП
від 25000 до 125000 грн
Мукачево
128 окрема гірсько-штурмова Закарпатська бригада
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…