ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Компанія «Скаетон» кидає виклик виробникам комплексів РЕБ

17 Лютого 2020, 11:36
Компанія «Скаетон» кидає виклик виробникам комплексів РЕБ

Авіаційна виробнича компанія «Скаетон» заявила, що її безпілотний авіаційний комплекс ACS-3 у класі «малих тактичних» за своїми технічними характеристиками не має конкурентів в Україні. За кордоном аналогічну техніку здатні випускати тільки три виробники. Кореспондент АрміяІnform побував на виробництві компанії й поспілкувався із заступником директора з комерційних питань Романом Княженком.

— Пане Романе, чому «Скаетон» узявся за розроблення та виробництво БПЛА?

— Компанію заснували інженери та пілоти 2006 року. Починалось усе з розроблення та випуску легкого літака Skyeton K-10 Swift. Але з початком війни на Сході країни пріоритети змінилися. Адже важливо випускати продукцію високої якості не тільки для цивільних потреб, а й для ЗС України. Для армії ми розробили БПЛА, який за характеристиками має значні переваги над іншими схожими апаратами.

— Які тактичні завдання в інтересах армії здатен виконувати ACS-3?

— Авіаційний комплекс створено для ведення розвідки в різних погодних умовах з можливістю заходити на територію противника на велику відстань. При цьому виявляти присутність апарата в повітрі вкрай важко. Під час випробувань він перебував у повітрі 24 години й після посадки виявилось, що палива залишилось приблизно ще на три години роботи. Автономність режиму польоту становить до 2500 км. Це не означає, як дехто подумає, що апарат пролетить 1000 км в один бік, а потім в другий. Безпілотник здатен ефективно працювати в радіусі 200 км, постійно рухаючись заданим маршрутом, передаючи розвідувальну інформацію впродовж доби й намотати на лічильнику до 2500 кілометрів. Після приземлення БПЛА для підготовки до нового польоту достатньо 15 хвилин.

Довідка: ACS-3 — максимальна злітна вага 21 кг, швидкість до 160 км/год, тривалість польоту 24 години, висота польоту до 3000 м, силова установка — двигун внутрішнього згорання, об’єм паливного бака — 9 літрів, посадка з допомогою парашута та надувної подушки, радіус передавання цифрових даних — 100 км, радіус передавання даних телеметрії та управління — 200 км.

— Зазвичай розвідувальні польоти проходять в умовах активної протидії систем РЕБ. Ваш апарат здатен подолати таку серйозну перешкоду?

— Конструкція передбачає роботу в різних діапазонах, здійснення стрибків по частотах і захист від шумоподібних сигналів. Навіть коли навігаційна система залишиться без зв’язку із супутником, це не завадить ACS-3 виконати завдання. Системи РЕБ здатні блокувати канали телеметрії та зв’язку з оператором, але винахід, який застосовуємо у наших апаратах, дає змогу здолати ці перешкоди й виконати успішно завдання розвідки. Наприкінці 2018-го відбулися випробування безпілотника в умовах протидії комплексу РЕБ відомого виробника з високими характеристиками. Завдяки особливим технічним рішенням, які вирізняють наш виріб серед інших, протидія комплексу не перешкодила належному виконанню завдання.

— Ви вважаєте, що систем РЕБ, здатних повністю заблокувати роботу ACS-3, в Україні поки що не існує?

— Так. Наші технічні рішення, закладені в конструкцію БПЛА, дають змогу подолати будь-яку перешкоду, створену комплексами РЕБ. І ми готові це довести на практиці в польових умовах.

— Ваш виклик почуто. Тепер слово за виробниками комплексів РЕБ!

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
Мітки: ,
Новини, Озброєння та техніка