Однак, сучасний воїн повинен не тільки знати способи точно «доставити» боєприпаси для ураження техніки чи живої сили противника, а й вміти захиститися від ворожих…
У бригаді тактичної авіації імені Петра Франка, дислокованій на Хмельниччині, екіпажі на літаках Су-24М, Су-24МР і Л-39 виконували вильоти вдень і вночі, спрямовані на відновлення й підтримання навичок пілотування у зоні та за маршрутами.
Цікавинкою польотів стали вильоти з контрольним випробуванням уніфікованого підвісного агрегату заправки — УПАЗ, який пройшов ремонт і модернізацію на Миколаївському авіаремонтному підприємстві «НАРП». Виконували ці польоти найкращі екіпажі «сушок». Адже подібні польоти з дозаправкою у повітрі не проводили понад 20 років.
Літак-заправник з екіпажем у складі полковника Сергія Чижа й підполковника Віталія Шуляка успішно стикувався з літаком Су-24М, пілотованим заступником командувача Повітряних Сил ЗСУ генерал-лейтенантом Аркадієм Вашутіним і полковником Сергієм Близнюком.
Надалі польоти таких екіпажів з практичним виконанням дозаправки у повітрі відбуватимуться планово. Інші льотні команди бригади теж залучать до виконання цього важливого елемента бойового вишколу, що дає змогу виконувати завдання зі збільшеним радіусом дій літаків Су-24М і Су-24МР.
За словами директора ДП «Миколаївський авіаційний ремонтний завод «НАРП» Віктора Кирницького, фахівці підприємства допомагають особовому складу авіабригади у підвісці виробу на літак та його налагодженні. Також відпрацювали з інженерами і авіатехніками навички з технічної експлуатації агрегатів, зокрема монтажу, перевірки справності й налагодження параметрів.
— Нині тривають випробування першого уніфікованого підвісного агрегату заправки «УПАЗ», — коментує Віктор Кирницький. — Після його успішних випробувань у найближчому майбутньому планується дослідний ремонт першої партії агрегатів. У разі успіху ми отримаємо необхідні допуски для виконання серійного ремонту останніх.
Керівник випробувальної бригади Державного науково-дослідного інституту випробування і сертифікації озброєння та військової техніки підполковник Дмитро Колесник повідомив, що випробування тривають згідно з програмою. Уже виконано кілька польотів літаків Су-24М з нальотом понад 4 години.
Варто додати, що в межах навчань «Чисте небо – 2018» пілоти НАТО спільно з українськими військовими льотчиками вже відпрацьовували дозаправку в повітрі на літаках F-15C у нашому небі. Крім того, пілоти Повітряних Сил ЗСУ, готуючись до спільних навчань, відпрацювали польотні завдання з повітряної дозаправки у небі Каліфорнії.
На шляху до стандартів країн НАТО цей елемент бойової підготовки є необхідним для досягнення взаємосумісності українських пілотів із ВПС країн-партнерів. Ймовірно, дозаправку в повітрі відпрацьовуватимуть на різних типах літаків під час чергового багатонаціонального військового навчання «Чисте небо» в Україні.
Кабінет Міністрів затвердив додаткову фінансову винагороду військовим у розмірі 70 тисяч гривень. Ця виплата може застосовуватися вже з цього місяця.
Українські дрони мають перевагу над ворожими, зокрема, завдяки новаторським технологічним рішенням.
Речник Командування Повітряних Сил Збройних Сил України майор Ілля Євлаш висловив сподівання, що Україна таки отримає від партнерів крилаті ракети Taurus.
Протягом доби авіація Сил оборони завдала ударів по 11 районах зосередження особового складу противника.
Українська та португальська сторони розпочали роботу над проєктом двосторонньої безпекової угоди й узгодили графік подальших переговорів.
Українські морські піхотинці Олексій Руденко з Військової академії в Одесі та Георгій Рошка з 36-ї окремої бригади морської піхоти імені контрадмірала Михайла Білинського виступили на Лондонському марафоні.
Захищаємо світ
від 23100 до 53100 грн
Стрий
Військова частина А2847
від 51500 до 200000 грн
Хмельницький, Хмельницька область
Однак, сучасний воїн повинен не тільки знати способи точно «доставити» боєприпаси для ураження техніки чи живої сили противника, а й вміти захиститися від ворожих…