Історії полонених детально фіксували самі російські історики. «У нас немає військовополонених, є зрадники!» — так колись нібито заявив кривавий Йосип Сталін. Жорстокість радянського…
Нещодавно українська компанія ABRIS Design Group (виробник безпілотних авіаційних комплексів) продемонструвала свої розробки БПЛА. Технічний директор компанії Вадим Колісніченко розповів кореспондентові АрміяInform про їхні особливості.
Програмне забезпечення БПЛА розробили спеціалісти цього вітчизняного виробника. Ці безпілотники самі планують місії, а операторові потрібно лише вказати тип місії, точку злету й посадки, район, в якому виконуватиметься завдання. Варто додати: під час місії автоматично враховуються дані метеоумов і рельєф місцевості. Це зі свого боку гарантує, що завдання буде виконано правильно.
За БПЛА можна спостерігати на відстані до 40 кілометрів, але це не обов’язково, бо навіть якщо не буде зв’язку, виробник запевняє, апарат все одно повернеться.
Крім того, за словами Вадима Колісніченка, на їхніх БПЛА є спеціалізована парашутна система, яка використовується як для штатного приземлення, так і у разі аварійної ситуації. При цьому вона є абсолютно автономною і спрацює навіть у тому випадку, якщо в літака зникне живлення.
БПЛА від ABRIS Design Group мають високу живучість, адже створені за технологіями великих літаків і можуть експлуатуватися по 400-500 циклів.
— На сьогодні ми представляємо три літаки: Cetus для аерогеодезії, Arrow для розвідки та моніторингу й Iron у варіанті ударного безпілотника, — розповів Вадим Колісніченко.
Варто додати, що ударний безпілотник Iron здатен нести корисний вантаж до трьох кілограмів, боєприпаси можуть бути різними. Виробник звертає увагу на те, що точність навігації цього літака дуже висока, він здатен здійснювати політ на відстань до 90 кілометрів на наднизьких висотах у 10-12 метрів.
Крім того, Iron здатен доставляти вантажі медичного характеру чи бути носієм датчиків для виявлення мін, їхніх координат і подальшого їх розмінування. Важливо, що цей літак побудований не за технологіями дорогих композитних матеріалів, як інші літаки компанії, а з авіаційної тканини та дюралевих труб. Відповідно його собівартість невисока.
Наостанок Вадим Колісніченко додав, що на всіх БПЛА від ABRIS Design Group використовуються безколекторні двигуни «Моторс» німецької компанії «Скорпіон». Ці двигуни надзвичайно надійні. Дуже важливо, що вони розміщені на безпілотниках таким чином, що на них не потрапляє пилюка та бруд під час злету й посадки.
Очільник Дніпропетровської ОВА Сергій Лисак повідомив, що наразі у Дніпрі відомо про 2 загиблих і 15 поранених внаслідок ранкової ракетної атаки.
Міністр оборони Норвегії Бйорн Арільд Грам відвідав Пентагон та зустрівся з міністром оборони США Ллойдом Остіном. Серед тем обговорення була війна в Україні.
У Чорному та Азовському морі станом на ранок п’ятниці на бойовому чергуванні відсутні російські кораблі.
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 19.04.24 орієнтовно становлять:
Сьогодні, 19 квітня, відбудеться засідання Ради Україна-НАТО, скликання якого ініціював Президент України Володимир Зеленський для обговорення захисту українського неба й постачання засобів ППО.
Протягом минулої доби авіація Сил оборони завдала ударів по 9 районах зосередження особового складу противника.
Захищаємо світ
Історії полонених детально фіксували самі російські історики. «У нас немає військовополонених, є зрадники!» — так колись нібито заявив кривавий Йосип Сталін. Жорстокість радянського…