ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Call-центр Об’єднаних сил за добу фіксує близько 50 звернень

Прочитаєте за: < 1 хв. 16 Червня 2021, 14:34

Два роки тому за розпорядженням Командувача об’єднаних сил був створений позаштатний контактний Call-центр Об’єднаних сил. 

Мета роботи Call-центру, як проінформували в пресслужбі штабу ООС,  – покращення рівня комунікацій командирів  з підпорядкованим особовим складом та громадськістю, забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень військовослужбовців та членів їхніх сімей, які надходять до Командування об’єднаних сил на визначені електронні адреси.

– Наш Call-центр працює цілодобово, – розповідає оператор Тамара, – в середньому впродовж доби ми фіксуємо близько 50 звернень. До нас звертаються і військовослужбовці, і місцеві мешканці. Ми маємо багато інформаційно-довідкового матеріалу, аби дати компетентні відповіді на питання, які ставлять найчастіше. Як правило, місцевих мешканців найбільше цікавлять правила перетину КПВВ. Військові звертаються з питаннями щодо оформлення різноманітних документів. У нашій роботі важливо не тільки вміти давати точні відповіді, а й мати бажання допомагати людям і співчуття до проблем інших.

Нагадуємо, звернутися до Call-центру можна за номерами телефону:

080050-04-10,

044454-44-99,

097988-90-40,

095127-58-52,

а також за допомогою електронної пошти: callcenter-os@ukr.net

Читайте нас в Telegram
Мітки: