Нині Євген Миколайович воює на сході України. Нещодавно він завітав до АрміяInform і розповів про досвід історика, який став учасником вікопомних подій останнього…
Туреччина начебто “відмовилася” від використання двигунів українського виробництва в безпілотниках Bayraktar TB2, а замість них обрала двигун виробництва Turkish Aerospace Industries. Саме так окремі ЗМІ подають новину про заміну австрійського двигуна Rotax 912 на власний аналог.
“Новий двигун, зроблений TUSAS Engine Industries має найвищі показники ефективності у своєму класі в усьому світі”, – написало видання Global Defense Corp, цитуючи слова технічного директора компанії Baykar Сельчука Байрактара.
Як відомо, з початком конфлікту в Нагірному Карабасі, де військові Азербайджану надуспішно використовували розвідувально-ударні безпілотні комплекси Bayraktar TB2, деякі країни призупинили постачання комплектуючих для цих безпілотників. Повідомляє Defense Express.
Зокрема канадська філія американського гігантського оборонного гіганта L3Harris – WESCAM призупинила постачання електронно-оптичних станцій наведення, а згодом про подібні дії відносно двигунів Rotax 912 повідомили в австрійський компанії BRP-Rotax GmbH & Co KG (належить канадський Bombardier Recreational Products).
З огляду на це, виробник безпілотників Baykar почав активне імпортозаміщення критичних систем на аналоги турецького виробництва. Зокрема, станцію L3Harris WESCAM збираються замінити на електронно-оптичну систему розвідки, спостереження та наведення (CATS) виробництва Aselsan.
Також хочуть відмовитись і від австрійських двигунів Rotax 912 на користь турецького аналога від TUSAS Engine Industries (дочірня компанія Turkish Aerospace Industries).
Тут варто зауважити, що на цей час ніяких постачань українських двигунів для Bayraktar TB2 і не було, як не було й укладено контрактів на подібні постачання. Тому і “відмовлятися” власне нема від чого.
В ексклюзивному коментарі Defense Express в компанії Baykar новину про їх “відмову” від української продукції прокоментували так: “Двигун для Bayraktar TB2 поршневий. Україна не виготовляє двигунів такого класу”.
При цьому в компанії зауважили, що заміна австрійського двигуна на турецький не має ніякого відношення до існуючої співпраці по ударному безпілотному комплексу Akinci.
“Туреччина використала український двигун для Akinci для налагодження міцного співробітництва. На Akinci використовується газотурбінний двигун АІ-450”, – відзначили в компанії Baykar.
Як Defense Express вже раніше повідомляв, ударний БПЛА Baykar Akinci оснащений двома турбовальними двороторними двигунами АІ-450Т розробленими на ДП “Івченко-Прогрес”. Цей мотор має потужність у 3,3 рази більшу ніж Rotax 912, яким оснащували Bayraktar TB2 (100 к.с.).
Наразі відомо, що Туреччина закупила щонайменше 12 українських двигунів і ніяких претензій до їх використання, під час випробовувань перших прототипів БПЛА Akinci, озвучено не було.
Боєприпас вагою 250 кілограмів був знайдений на городі біля одного з будинків після чергового обстрілу російською армією прикордонного села Руська Лозова.
З початку діяльності Державного оператора тилу (ДОТ) шість нових українських виробників стали постачальниками речового майна для ЗСУ.
Внаслідок падіння ракетних уламків травмовано 15-річну дитину, яку госпіталізували.
Аеророзвідка прикордонників Херсонського загону продовжує виявляти та знищувати російську техніку.
Президент України Володимир Зеленський повідомив про проведення першого засідання Ставки Верховного Головнокомандувача, за скликання якої відповідав новий секретар РНБО Олександр Литвиненко.
Голова Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки Олександр Завітневич повідомив, коли, на його думку, може бути представлений у ВР законопроєкт про мобілізацію.
Захищаємо світ
Нині Євген Миколайович воює на сході України. Нещодавно він завітав до АрміяInform і розповів про досвід історика, який став учасником вікопомних подій останнього…