ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Покоління Z рятує британську армію

18 Лютого 2020
Покоління Z рятує британську армію

Нещодавно газета The Guardian розповіла, що торік британські збройні сили вперше за останні шість років повністю виконали план набору добровольців у свої лави. Схоже, рекламна кампанія британського війська, спрямована на ігроманів, інтернет-залежних та ґіків, таки дала результат.

З 2012 року, коли військові частково віддали рекрутингову кампанію у приватні руки, з набором новобранців почалися проблеми. Той рік став останнім, коли кількість рекрутів хоча б наблизилась до запланованої, і це враховуючи, що 99 % з них підписали контракт ще до партнерства армії з приватниками.

І ось нарешті армії Великої Британії вдалося вийти з рекрутингового піке: 2019 року набрано рівно стільки людей, скільки потрібно. У чому секрет успіху, поки сказати складно, але експерти схиляються до того, що допомогла запущена на початку того року рекламна кампанія «Сніжинка», націлена на різного роду «непотрібних міленіалів». Мовляв, ти звик залипати в телефоні або не можеш перестати робити селфі що дві хвилини? Тоді йди в армію, там саме такі потрібні!

Існує й інша думка щодо успішного набору рекрутів: уся річ у тім, що армія сильно знизила вимоги до медичних показників — розширилися рамки допустимої для новобранців ваги, деякі хвороби перестали бути перешкодою для служби, зокрема такі, як астма й екзема. Також допомогли телепрограми, що розповідали про військове життя.

У всякому разі план британських військових спрацював. Але за словами рекрутерів, однієї успішної кампанії замало для ліквідації загального дефіциту. Тож тепер лишилося спостерігати, чи зможуть зробити з товстих астматиків-«сніжинок» боєздатних солдатів. Адже набрати — це тільки пів справи.

Кореспондент АрміяInform
Стежте за нами в Instagram
Публікації