Палата представників США на чолі зі спікером Джонсоном багато місяців до цього її блокувала, проте, зрештою, 20 квітня таки ухвалила довгоочікуване рішення. Тепер, після розгляду…
Про основні проблеми української авіації, зокрема її військового сегмента, йшлося під час круглого столу «Посилення державної політики у галузі авіації та підвищення ефективності державного регулювання в галузі державної авіації», організованого членами Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки.
З метою ефективної реалізації конституційних норм щодо незворотності європейського і євроатлантичного курсу України, визначення невідкладних заходів, спрямованих на зміцнення державної політики в галузі авіації, згаданий комітет ухвалив рішення щодо опрацювання відповідного законопроєкту. Щоб виявити гарячі точки в авіаційній сфері задля необхідних змін в законодавстві, парламентарі зібрали представників РНБОУ, Міноборони, Генерального штабу ЗСУ, МВС, державних регуляторних органів у галузі авіації та ОПК. Модерував дискусію голова підкомітету з питань оборонної промисловості та технічної модернізації Комітету ВР України з питань національної безпеки, оборони та розвідки Ігор Копитін.
Перший заступник Міністра оборони Іван Руснак, який виступив із доповіддю, назвав основні проблеми в царині державної авіації.
— Нині з 24 наявних аеродромів до експлуатації на законних підставах можна допускати лише сім, — зазначив він. — Оскільки Україна перебуває в особливому періоді через війну на Донбасі, до експлуатації додатково допущено 16 летовищ. На аеродромах державної авіації експлуатують застарілі зразки зв’язку, радіотехнічного, світлотехнічного забезпечення. Тож слід знайти ресурси для відновлення летовищ.
Серед інших проблем указано на низьку укомплектованість льотним складом у всіх структурах, справність гарантійної авіатехніки у військах, брак сучасних тренажерних комплексів у профільних вишах і центрах.
Заступник міністра поінформував, що натепер підготовку персоналу для державної авіації проводять навчальні заклади Міноборони, МВС і цивільні виші. Проте й з підготовкою фахівців є складнощі, які варто вирішувати на рівні держави.
Іван Руснак звернувся до народних депутатів із проханням ухвалити необхідні зміни до законодавства, які допоможуть розв’язати ці проблеми.
— У нас є прохання до вас у плані ухвалення закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів з питань вдосконалення державного регулювання у галузі державної авіації України». Йдеться про потребу внесення змін до закону про Повітряний кодекс України, до законів про Кабінет міністрів та про оборону країни, — наголосив заступник міністра.
Оновлення законодавства, на думку Івана Руснака, створить безпечні умови для функціонування державної авіації.
Фото Дмитра Юрченка
Речник Командування Повітряних Сил Збройних Сил України майор Ілля Євлаш висловив сподівання, що Україна таки отримає від партнерів крилаті ракети Taurus.
Протягом доби авіація Сил оборони завдала ударів по 11 районах зосередження особового складу противника.
Українська та португальська сторони розпочали роботу над проєктом двосторонньої безпекової угоди й узгодили графік подальших переговорів.
Українські морські піхотинці Олексій Руденко з Військової академії в Одесі та Георгій Рошка з 36-ї окремої бригади морської піхоти імені контрадмірала Михайла Білинського виступили на Лондонському марафоні.
Кабінет Міністрів України запровадив видачу паспортів громадянина України або паспортів для виїзду за кордон для чоловіків віком від 18 до 60 років лише на території України.
Український військовослужбовець зумів збити з переносного зенітного ракетного комплексу дві російські крилаті ракети.
Захищаємо світ
від 20500 до 25000 грн
Херсон
Херсонський прикордонний загін
Палата представників США на чолі зі спікером Джонсоном багато місяців до цього її блокувала, проте, зрештою, 20 квітня таки ухвалила довгоочікуване рішення. Тепер, після розгляду…