Інформаційне агентство Міністерства оборони України
UA

«Пільги ніхто не відміняв»

7 Листопада 2019
«Пільги ніхто не відміняв»

З 1 жовтня цього року Кабінетом Міністрів України введено у дію механізм надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, який передбачає паралельне функціонування двох систем надання пільг у грошовій формі – готівкової та безготівкової.

Але у Миколаєві через певні технічні причини у жовтні не вдалося своєчасно нарахувати пільги частині громадян пільгової категорії. Однак влада закликала людей у жодному разі не хвилюватися через це тимчасове непорозуміння, адже ситуацію буде обов’язково виправлено вже цього місяця.

З метою уникнення будь-якої соціальної напруги з даного приводу було проведено спільну зустріч із представниками ветеранських організацій, органів соціального захисту населення, підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг та місцевою владою.

– Пільги ніхто не відміняв. Людям потрібно це донести. Тому я хочу закликати і органи соцзахисту, і підприємства – надавачів послуг провести активну роз’яснювальну роботу серед населення та довести до їхнього відома всю необхідну повну інформацію щодо нового механізму призначення пільг, – закликав присутніх заступник голови облдержадміністрації Валентин Гайдаржи.

Як пояснила директор департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Оксана Єльчієва, пільги у безготівковій формі призначатимуться громадянам, які, відповідно до законодавства, мають право на пільги в автоматичному режимі.

Для цього АТ «Ощадбанк» вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально.

Щомісяця до 18 числа «Ощадбанк» здійснюватиме переказ коштів на надавачів комунальних послуг та надсилатиме одержувачу субсидії і пільг смс-повідомлення про стан розрахунків за послуги із зазначенням даних про наявний залишок платежу за кожним видом послуги.

Для того, щоб отримувати пільги у грошовій формі, пільговику потрібно до початку опалювального періоду (до 15 жовтня) подати заяву до органу соціального захисту населення, в якому він перебуває на обліку, та зазначити у ній виплатні реквізити. У разі неподання відповідної заяви у визначений термін, на період опалювального періоду пільговик користуватиметься пільгами у безготівковій формі. Якщо ж у цей час пільговик виявить бажання перейти на отримання пільг у грошовій формі, він має право подати відповідну заяву до органів соцзахисту до 15 травня.

Виплата пільги у грошовій готівковій формі буде здійснюватися з початку опалювального (неопалювального) сезону шляхом перерахування органом соціального захисту населення коштів на рахунок пільговика, відкритий в установі уповноваженого банку або через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта».

Пільговики, яким надається пільга у грошовій формі, зобов’язані сплачувати щомісяця вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої надавачам комунальних послуг або виплаченої таким пільговикам готівкою. У разі отримання від надавачів комунальних послуг інформації про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати послуг (внесків/платежів), сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 грн), у пільговиків, які отримують пільгу у готівковій формі, виплата пільги з наступного опалювального (неопалювального) сезону буде здійснюватися у грошовій безготівковій формі.

За отриманням інформації про будь-які питання, пов’язані з нарахуванням пільги, пільговики повинні звертатися до органів соціального захисту населення за місцем перебування на обліку.

Публікації, Соціальний захист