Історії полонених детально фіксували самі російські історики. «У нас немає військовополонених, є зрадники!» — так колись нібито заявив кривавий Йосип Сталін. Жорстокість радянського…
В авіаційній ТЕЧ бригади транспортної авіації імені Дмитра Майбороди немає якогось спеціального ангара, де б обслуговувалися та ремонтувалися літаки й вертольоти – хіба що тимчасовий, у величезному наметі. Усі регламентні та ремонтні роботи на авіаційній техніці виконуються просто неба. Що ж до окремих вузлів та агрегатів – вони перевіряються й лагодяться вже у спеціалізованих лабораторіях.
Як розповіли в інженерно-авіаційній службі бригади, на авіаційно-ремонтні підприємства техніка йде у ремонт уже в крайньому випадку. Адже рівень підготовки фахівців дозволяє більшість робіт виконувати безпосередньо у частині. Важко собі уявити, але навіть такі складні й відповідальні роботи, як заміна двигунів, редукторів та лопатей виконують безпосередньо на аеродромі. Тут також проводять перевірки й ремонти різноманітного авіаційного обладнання.
– Менше навантаження на ТЕЧ авіатехніки було до 2014 року, – ділиться тимчасово виконуючий обов’язки заступника командира бригади транспортної авіації з інженерно-авіаційної служби майор Анатолій Данилюк. – Починаючи з чотирнадцятого, ми ставили до строю борти, які не літали від початку століття по 10-15 років. У ТЕЧ ставили їх до строю та готували до самостійного перельоту на завод для капітального ремонту.
Із початком бойових дій на Сході країни літаки й вертольоти бригади брали активну участь, забезпечуючи перевезення особового складу й вантажів, аеромедичну евакуацію та десантування, а також ретрансляцію сигналів бойового управління, навантаження на ТЕЧ зросло максимально. Досвідчений інженер розповідає, що вже навесні 2014 року ТЕЧ перейшла на цілодобовий режим роботи, працюючи в дві зміни, вдень і вночі. Якщо перед війною особовий склад підрозділу протягом місяця виконував регламентні та ремонтні роботи одного борту, то відтоді у місяць ремонтувалося відразу декілька літальних апаратів.
Уявити рівень збільшення навантаження на інженерно-технічний склад бригади можна хоча б і по такому показнику: до початку російсько-української війни вся бригада в рік не «нальотувала» 600 годин, а нині один лише борт може більше налітати! Додалося роботи інженерам, технікам і механікам торік, коли бригада отримала на озброєння нові вертольоти Мі-8МСБВ.
– До цього ТЕЧ виконувала роботи на літаках Ан-26 і Ан-24, а також вертольотах Мі-8Т, Мі-8МТ, Мі-8МТВ-1 та Мі-9, – розповідає тимчасово виконуючий обов’язки заступника начальника ТЕЧ капітан Дмитро Лозяний. – Головною відмінністю нової техніки стали нові двигуни. Їх обслуговування та ремонт вимагали нових підходів, нових алгоритмів виконання робіт. Крім того, у них інші витрати паливно-мастильних матеріалів, інші часові проміжки для виконання певних видів робіт…
Інженер додає, роботи з ремонту й обслуговування авіаційної техніки – це велика відповідальність, адже від їхньої якості залежить безпека польотів!
Починаючи з весни й до глибокої осені у бригаді проходять льотну практику курсанти випускного курсу льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. Відтак літальні апарати, а курсанти виконують польоти як на літаках, так і на вертольотах, напрацьовують у повітрі більше годин. Тож фахівцям інженерно-технічного складу частіше доводиться виконувати ті чи інші види робіт.
У частині розповіли, що крім робіт за призначенням, тобто обслуговування й ремонту авіатехніки, військовослужбовці ТЕЧ постійно задіяні й у виконанні інших завдань. Так, близько 60 відсотків фахівців ТЕЧ виконували завдання у районі проведення АТО і ООС як повітряні стрільці, кожен третій воював на передовій у складі наземних підрозділів. Тож кожен технік, механік та інженер є не лише «лікарем» сталевих птахів, а й насамперед військовослужбовцем. Втім, професіоналізм тутешніх фахівців – найвищого ґатунку, адже рівень справності авіаційної техніки бригади був і залишається дуже високим.
Польща піднімала в повітря військову авіацію для забезпечення безпеки свого повітряного простору під час атаки рф по Україні.
Речник Повітряних Сил Збройних Сил України майор Ілля Євлаш прокоментував знищення Силами оборони України російського стратегічного бомбардувальника Ту-22М3, носія крилатих ракет Х-22.
Командувач Повітряних Сил Збройних Сил України генерал-лейтенант Микола Олещук прокоментував знищення далекого стратегічного бомбардувальника Ту-22М3.
Високий представник Європейського Союзу з питань зовнішньої політики і політики безпеки Жозеп Боррель провів зустріч із міністром закордонних справ України Дмитром Кулебою. Він наголосив, що наразі безпека ЄС також перебуває перед загрозою.
Командувач Повітряних Сил Збройних Сил України генерал-лейтенант Микола Олещук заявив про знищення російського бомбардувальника Ту-22М3, а також 15 ворожих ракет та 14 БПЛА.
Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль повідомив, що обидві партії Конгресу США запевнили українську делегацію в підтримці законопроєктів про допомогу.
Захищаємо світ
від 50000 до 120000 грн
Київ
66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго
від 28000 до 30000 грн
Харків
Метрологічний центр військових еталонів ЗСУ
Історії полонених детально фіксували самі російські історики. «У нас немає військовополонених, є зрадники!» — так колись нібито заявив кривавий Йосип Сталін. Жорстокість радянського…