ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Із початком бойових дій на Сході держави ТЕЧ перейшла на цілодобовий режим роботи: літаки й вертольоти ремонтувалися вдень і вночі…

Вишкіл
Прочитаєте за: 3 хв. 9 Вересня 2019, 18:05

В авіаційній ТЕЧ бригади транспортної авіації імені Дмитра Майбороди немає якогось спеціального ангара, де б обслуговувалися та ремонтувалися літаки й вертольоти – хіба що тимчасовий, у величезному наметі. Усі регламентні та ремонтні роботи на авіаційній техніці виконуються просто неба.  Що ж до окремих вузлів та агрегатів – вони перевіряються й лагодяться вже у спеціалізованих лабораторіях.
Як розповіли в інженерно-авіаційній службі бригади, на авіаційно-ремонтні підприємства техніка йде у ремонт уже в крайньому випадку. Адже рівень підготовки фахівців дозволяє більшість робіт виконувати безпосередньо у частині. Важко собі уявити, але навіть такі складні й відповідальні роботи, як заміна двигунів, редукторів та лопатей виконують безпосередньо на аеродромі. Тут також проводять перевірки й ремонти різноманітного авіаційного обладнання.
– Менше навантаження на ТЕЧ авіатехніки було до 2014 року, – ділиться тимчасово виконуючий обов’язки заступника командира бригади транспортної авіації з інженерно-авіаційної служби майор Анатолій Данилюк. – Починаючи з чотирнадцятого, ми ставили до строю борти, які не літали від початку століття по 10-15 років. У ТЕЧ ставили їх до строю та готували до самостійного перельоту на завод для капітального ремонту.
Із початком бойових дій на Сході країни літаки й вертольоти бригади брали активну участь, забезпечуючи перевезення особового складу й вантажів, аеромедичну евакуацію та десантування, а також ретрансляцію сигналів бойового управління, навантаження на ТЕЧ зросло максимально. Досвідчений інженер розповідає, що вже навесні 2014 року ТЕЧ перейшла на цілодобовий режим роботи, працюючи в дві зміни, вдень і вночі. Якщо перед війною особовий склад підрозділу протягом місяця виконував регламентні та ремонтні роботи одного борту, то відтоді у місяць ремонтувалося відразу декілька літальних апаратів.
Уявити рівень збільшення навантаження на інженерно-технічний склад бригади можна хоча б і по такому показнику: до початку російсько-української війни вся бригада в рік не «нальотувала» 600 годин, а нині один лише борт може більше налітати! Додалося роботи інженерам, технікам і механікам торік, коли бригада отримала на озброєння нові вертольоти Мі-8МСБВ.


– До цього ТЕЧ виконувала роботи на літаках Ан-26 і Ан-24, а також вертольотах Мі-8Т, Мі-8МТ, Мі-8МТВ-1 та Мі-9, – розповідає тимчасово виконуючий обов’язки заступника начальника ТЕЧ капітан Дмитро Лозяний. – Головною відмінністю нової техніки стали нові двигуни. Їх обслуговування та ремонт вимагали нових підходів, нових алгоритмів виконання робіт. Крім того, у них інші витрати паливно-мастильних матеріалів, інші часові проміжки для виконання певних видів робіт…
Інженер додає, роботи з ремонту й обслуговування авіаційної техніки – це велика відповідальність, адже від їхньої якості залежить безпека польотів!
Починаючи з весни й до глибокої осені у бригаді проходять льотну практику курсанти випускного курсу льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. Відтак літальні апарати, а курсанти виконують польоти як на літаках, так і на вертольотах, напрацьовують у повітрі більше годин. Тож фахівцям інженерно-технічного складу частіше доводиться виконувати ті чи інші види робіт.
У частині розповіли, що крім робіт за призначенням, тобто обслуговування й ремонту авіатехніки, військовослужбовці ТЕЧ постійно задіяні й у виконанні інших завдань. Так, близько 60 відсотків фахівців ТЕЧ виконували завдання у районі проведення АТО і ООС як повітряні стрільці, кожен третій воював на передовій у складі наземних підрозділів. Тож кожен технік, механік та інженер є не лише «лікарем» сталевих птахів, а й насамперед військовослужбовцем. Втім, професіоналізм тутешніх фахівців – найвищого ґатунку, адже рівень справності авіаційної техніки бригади був і залишається дуже високим.

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас у Facebook
Польща піднімала в небо військову авіацію під час ударів рф по Україні

Польща піднімала в небо військову авіацію під час ударів рф по Україні

Польща піднімала в повітря військову авіацію для забезпечення безпеки свого повітряного простору під час атаки рф по Україні.

У Повітряних Силах ЗСУ назвали знищення Ту-22М3 вендетою за Дніпро

У Повітряних Силах ЗСУ назвали знищення Ту-22М3 вендетою за Дніпро

Речник Повітряних Сил Збройних Сил України майор Ілля Євлаш прокоментував знищення Силами оборони України російського стратегічного бомбардувальника Ту-22М3, носія крилатих ракет Х-22.

Сили оборони вперше знищили стратегічний бомбардувальник Ту-22М3 — носій крилатих ракет Х-22

Сили оборони вперше знищили стратегічний бомбардувальник Ту-22М3 — носій крилатих ракет Х-22

Командувач Повітряних Сил Збройних Сил України генерал-лейтенант Микола Олещук прокоментував знищення далекого стратегічного бомбардувальника Ту-22М3.

росія становить екзистенційну загрозу і для ЄС — Жозеп Боррель

росія становить екзистенційну загрозу і для ЄС — Жозеп Боррель

Високий представник Європейського Союзу з питань зовнішньої політики і політики безпеки Жозеп Боррель провів зустріч із міністром закордонних справ України Дмитром Кулебою. Він наголосив, що наразі безпека ЄС також перебуває перед загрозою. 

Повітряні Сили ЗСУ підтвердили знищення Ту-22М3, а також ракет та дронів

Повітряні Сили ЗСУ підтвердили знищення Ту-22М3, а також ракет та дронів

Командувач Повітряних Сил Збройних Сил України генерал-лейтенант Микола Олещук заявив про знищення російського бомбардувальника Ту-22М3, а також 15 ворожих ракет та 14 БПЛА.

Обидві партії Конгресу США запевнили Україну в підтримці законопроєктів про допомогу

Обидві партії Конгресу США запевнили Україну в підтримці законопроєктів про допомогу

Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль повідомив, що обидві партії Конгресу США запевнили українську делегацію в підтримці законопроєктів про допомогу.

Захищаємо світ

00
00
00
ВАКАНСІЇ

Швець

від 20000 до 25000 грн

Васильків

Військова частина А1789

Гранатометник

від 21000 до 21000 грн

Чернігів

Військова частина А7328

Фельдшер (військовий)

від 21000 до 24000 грн

Мукачево

Державна прикордонна служба України

Розвідник, військовослужбовець у ЗСУ

від 50000 до 120000 грн

Київ

66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго

Інженер відділу повірки та регулювання радіовимірювальних приладів, військовослужбовець

від 28000 до 30000 грн

Харків

Метрологічний центр військових еталонів ЗСУ

Фельдшер, військовослужбовець

від 21000 до 21000 грн

Чернігів

Військова частина А7328